October 22, 2015

Eyda Sana Sini Situ September 2015


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Aiisshh busy betul Eyda semenjak dua menjak nih.. Banyak entry ngan blogwalking tertangguh.. In shaa Allah Eyda akan cuba lunaskan hutang yang tertangguh tu skit demi skit..

Dalam kesibukan, tak sangka masih wujud lagi nama Eyda dalam beberapa carta blogger yang lain.. Terima kasih ya kerana sudi buat entry khas untuk menghargai sahabat blogger yang lain..

Maaf laa dah masuk ke hujung bulan baru sempat siapkan entry nih.. Jom tengok jumlah yang makin berkurangan nih.. Huhuhu nampak sungguh laa busynya..

Terima kasih Farrah sudi hadiahkan kengkawan Minion nih..


http://famf-tower.blogspot.my/
Farrah MF

http://famf-tower.blogspot.my/

Terima kasih Arz kerana sudi menghargai kengkawan yang singgah sambil meninggalkan komen..

http://www.arzmoha.com/
ARzMoHa

Terima kasih buat Cik Mimie sebab hadiahkan sijil kat bawah tuh..

http://norshamimi.blogspot.my/
Cik Mimie

http://norshamimi.blogspot.my/


Terima kasih juga buat Scdha Sein aka SS kerana menyebabkan juling mata nak tenung nama dan bilangan komen yang ada di dalam blog SS.. Hahaha..
http://scdhaseinphoto.blogspot.my/
Scdha Sein (SS)

Terima kasih juga buat kak Jari Manis aka kak JM.. Wow siap bawak makan angin lagi.. Terima kasih ya.. Eyda printscreen 1 gambar jer tau daripada 3 destinasi..




Itu saja carta yang dapat Eyda tembusi.. Yang lain, banyak dah ke laut.. Tak mampu nak menyaingi orang lain yang lebih handal dan hebat.. Amboi Eyda punya ucapan terima kasih nih macam menang award plak.. Hehehe.. Okey laa, mood pun dah nak ikut macam jerebu..


6 comments:

  1. tahniah sis! ramainya pembaca setia!!
    selamat maju jaya!

    ReplyDelete
  2. rajin kak boom kan...tahniah...lepas ni akak dah femes la...

    ReplyDelete
  3. tahniah di sana di sini ada.. hehehe
    nina bru tau trmasuk list blog JM

    ReplyDelete
  4. Tahniah kak eyda.. semoga terus berada di sana sini..

    ReplyDelete
  5. Tengok ekin bw berkurang kejatuhan.dalam carta tu sedih sangat hahabaha

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...