September 3, 2015

Jadual dan Harga Tiket ETS Terkini Bermula 1 September 2015


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Alhamdulillah sudah dua bulan ETS beroperasi laluan ke utara tanah air sehingga ke Padang Besar..

Makin ramai yang menggunakan perkhidmatan ini.. Alhamdulillah ramai yang berpuas hati dengan perkhidmatan yang ditawarkan..

Malah kini, KTMB ada menyediakan perkhidmatan baru iaitu Tren Ekspress Peninsular iaitu laluan Johor Bahru Sentral - Hadyai - Johor Bahru Sentral.. Oleh itu, mulai 1 September 2015 ada sedikit perubahan jadual perjalanan melibatkan KTM Intercity dan juga ETS telah dibuat oleh KTMB..

Anda boleh lihat Jadual dan Harga Tiket ETS yang terkini bermula 1 September 2015 yang telah dikeluarkan oleh KTMB..







Jadual Tren ETS KL Sentral - Butterworth - KL Sentral



Harga Tiket ETS KL Sentral - Butterworth


Harga Tiket ETS KL Sentral - Ipoh

 




Jadual Tren ETS KL Sentral - Padang Besar Arah Utara



 Jadual Tren ETS KL Sentral - Padang Besar Arah Selatan



Harga Tiket ETS KL Sentral - Padang Besar



Harga Tiket ETS KL Sentral - Ipoh



Jadual ini berkuatkuasa dari 1 September 2015 sehingga diberitahu kelak.. Untuk keterangan lanjut boleh layari http://www.ktmb.com.my/ atau hubungi 1-300-88-5862..




20 comments:

  1. Nanti balik kampung boleh balik naik ETS pulak la..

    ReplyDelete
  2. Bila gamaknya nak merasa xtau naik ETS ni..harga return xdak discount eh..

    ReplyDelete
  3. perkongsian yang bagus kak eyda...baru tahu jadual ETS dan tambang..buat kaki shopping ke kl ni jadi mudah la sangat

    ReplyDelete
  4. nak try naik ETS lak pasni,, anak-anak tak penah naik ketapi lagi :)

    Tips untuk subur

    ReplyDelete
  5. Mudah sekarang nak pi KL..tq 4 info..

    ReplyDelete
  6. t nak try naik dari Parit Buntar ke KL Sentral..

    ReplyDelete
  7. Assalam eyda,
    boboboy dok zikir memanjang nak naek ets :P

    ReplyDelete
  8. Huhu..otw nak naik..ritu penh try pun ipoh-tnjung mlim..

    ReplyDelete
  9. Dah bookmarked utk rujukan masa akan datang :)

    ReplyDelete
  10. dok tgk hrga tiket dh tp bl la boleh naik xtau

    ReplyDelete
  11. Teringin juga nak naik ETS ni.

    ReplyDelete
  12. Pada SS.... ETS ni mahal... Naik flight murah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu diaaa itu dia... flight jugak dicarinya..

      Delete
  13. yuuuhuuu ehehe.. dah keluar jadual baru eh..
    tapi kematu gak montot duduk dlm ETS ni..

    ReplyDelete
  14. bawah 50 murah lg tu eyda.. mcm bas juga.
    ingat nk ke KL naik ets

    ReplyDelete
  15. nak pernah naik ets ni.
    sebab kg dekat2 sini aje, eyda.
    but someday nak ajak mr.asben naik la bwk anak2.
    pengalaman :)

    ReplyDelete
  16. Nanti ada masa nk try naik ETS ni..best ke idok..hehe

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...