September 1, 2015

Harga Minyak RON95, RON97 dan Diesel September 2015


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Seperti biasa bila bertukarnya bulan, isu harga minyak yang menjadi topik utama..

Alhamdulillah harga minyak mulai 1 September 2015 turun sebanyak 10 sen bagi RON95 dan RON97.. Manakala harga Diesel turun sebanyak 15 sen..

Harga terkini minyak bagi September 2015 ialah RON95 : RM1.95 sen Seliter, RON97 : RM2.35 sen Seliter dan Diesel : RM1.80 sen Seliter..






p/s :Alhamdulillah pagi nih dapat isi minyak dengan gembiranya..


24 comments:

  1. naik ke turun ke
    kena isi gak hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu el.. tapi bila harga turun nih rasa laa jimat sikit..

      Delete
    2. Assalam uols,
      kaaaaaaaannnn
      semangat sket nak isi minyak petang satg he3

      Delete
  2. Salam Merdeka...
    Selamat Pagi :)
    mlm tadi niat di hati mmg nak isi minyak..
    Lepas tu kakak habaq minyak turun...1 Sept..
    Terus tak jadi isi ..hahaha ;) moga terus turun lerr...hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasib tak isi kan.. itulah, sama jugak, kalau tak hari Ahad lepas nak isi minyak, tapi macam malas-malas plak.. pagi nih masa drive dengar harga minyak turun.. apa lagi isi dengan hati yang gembira laa..

      Delete
  3. kejab turun kejab naik...ni bulan turun pulak...bulan depan naik pulak..pening..pening

    ReplyDelete
    Replies
    1. harap tak naik laa bulan depan.. kalau tak pening laa kita beramai-ramai..

      Delete
  4. boleh lah jimat skit dengan turun ni.. :)

    ReplyDelete
  5. hmmmm moga tak naik-naik la.
    naik... turun... naik... turun...
    main-main !

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah.... moga tak naik dah

    ReplyDelete
  7. semalam pulun isi minyak cikViva & mrGen2 ku..dua2 full tank plok tu..rugiiii

    ReplyDelete
  8. Assalam eyda,
    alhamdulillah
    moga kekal lama la sket
    nak harap tak naek tu memang tak mungkin la kan3 he3

    ReplyDelete
  9. Bulan ni bajet minyak yang kurang seposen tu leh masuk tabung :)

    ReplyDelete
  10. Turun ke naik ke sama aje... Rakyat dah merajuk!

    ReplyDelete
  11. bergumbira la seketikaaa hahaha.. buatlaaa happy day kan.. sbulan skali minyak free =P

    ReplyDelete
  12. naik ke turun ke tetap kena isi kan huhuh

    ReplyDelete
  13. harga minyak asyik turun naik tahun ni

    ReplyDelete
  14. Hehehe...x ase pun naik turunnya...mcm sama je.. :)

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...