August 15, 2015

uBaT SeMuLaJaDi Di RuMaH #7


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Ishh malas betul nak citer kisah macam-macam kan.. Yelah kena luangkan masa yang lebih untuk cerita.. Sekarang letak yang simple-simple dulu ya, asalkan berupdate.. Banyaknya cerita yang terpendam.. Biar pun basi, nanti Eyda cerita jugak..

Okey laa sambung lagi petua yang Eyda ada.. Bab mujarab ke tak, kena cuba dulu baru tau kan.. Kalau tak, okey mungkin tak cuba laa.. Boleh ja kalau yang ingin berkongsi petua yang lain..


Macam minum Eno jer kan..



Sumber daripada Imuslimshop.com




17 comments:

  1. wahhh menarik ni. memang sentiasa ada dekat rumah serbuk penaik ni. nanti kot tercemas tercemas boleh try

    ReplyDelete
  2. kah kah kah,..risau lak nak mkn...kang x pasal2 semua bahagian naik benjol,,,,susah nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha kelakarlah sis JM ni. Tak pe, efek benjolnya tak akan berkekalan :)

      Delete
  3. risau gak..lepas minum bibir kembung cam angelina jolie keh keh keh

    ReplyDelete
  4. minom serbuk penaik ? nnti burping x ? hehehe macam Eno..

    ReplyDelete
  5. Eh..boleh e..hehehe..selalu kalau kembung, sapu minyak je kat perut..ngn tapk kaki..

    ReplyDelete
  6. heee husna penggemar halia so kalau masak apa2 guna halia mesti akan telan, then tak sempat nak kembung perut..:p

    ReplyDelete
  7. Wah, boleh minum yer serbuk penaik tu. Ada 1 tin kat rumah nanti nak try.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zumal x risau ke 'kembang' nanti hahahaha

      Delete
  8. Assalam eyda,
    kalo untuk anak boleh kaaaa????

    ReplyDelete
  9. Boleh tak letak perasa? Minum macam tu je mesti payau kan...

    ReplyDelete
  10. Eh, boleh ke guna serbuk penaik..tak tahu pulak..huhu

    ReplyDelete
  11. iye ke? aida ada kat umah sentiasa serbuk penaik ni...
    yes jadik mcm eno ekk :)
    memang kreatif org yg hasilkan petua semulajadik ni...

    ReplyDelete
  12. Erk boleh yeke xberani nk telan xtaw rasa m ner

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...