August 12, 2015

uBaT SeMuLaJaDi Di RuMaH #6


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Tak abis lagi petua Eyda kan.. Hehehe.. Sori terlupa nak sambung sampai abis..


Boleh laa cuba memandangkan rambut Eyda mudah gugur.. Ada sesiapa ada petua yang lain? Kongsi laa dengan Eyda..



Sumber dari Imuslimshop.com



14 comments:

  1. nk buat mmg tak rajin..huhuh..

    try guna buah limau purut..perah tonyoh2 skit kat kepala.. tak pun.

    perap kepala tu dengan santan asli.. air santan tu...

    ReplyDelete
  2. sejak beranak dah beranak lagi ni..kemain rambut gugur..geram lak tgk
    bukan selai dua lai..dah mcm besepah rambut huhuhu
    nti boleh try petua ni
    thanks for sharing

    ReplyDelete
  3. boleh cuba ni..akak pernah baza Zinc pon boleh menghalang keguguran rambut..

    ReplyDelete
  4. aida pun problem gugur rambut :(
    hu hu hu sib baik rambut tebal.
    tak la botak ha ha ha...

    ReplyDelete
  5. Lagi satu Eyda boleh cuba sapukan campuran minyak zaitun, satu sudu teh madu, serbuk kayu manis di kepala sebelum mandi. Biar 15 minit, kemudian cuci dengan air. Sesuai untuk keguguran rambut dan botak. Hehe ^-^

    ReplyDelete
  6. part nak buat yang malas, tu pasal masih tak elok2 lagi keguguran rambut ni.. eemm..

    ReplyDelete
  7. minyak mustard? mana nk cari ni..sis pun ada masalah rambut gugur..letak minyak zaitun je skrg ni

    ReplyDelete
  8. Beli syampu minyak zaitun di farmasi :-)

    ReplyDelete
  9. Assalam eyda,
    mana laaa nak cari itu minyak mustard ?????? he3

    ReplyDelete
  10. Minyak mustard xde la kat sini eyda..

    ReplyDelete
  11. sama kes...rmbut gugur byk sgt....wuuuu...nk gak tips

    ReplyDelete
  12. minyak mustard? xpernah dgr la pulak..ada jual kat pasar raya ke kak eyda?

    ReplyDelete
  13. minyak mustard ? sos mustard tau la Kak Eyda.. mana nak dapat ? hurm.. daun inai ada daaa..
    rambut ni ikut musim.. kadang dia okay.. kadang dia pening2 lalat.. mula nak masalah..

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...