August 5, 2015

uBaT SeMuLaJaDi Di RuMaH #3


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Berkongsi lagi info nih..




Sumber Imuslimshop.com



31 comments:

  1. Menariknya!!! Tak perlu telan ubat.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan wana.. benda macam nih yang bagus daripada telan ubat tuh..

      Delete
  2. hmm menarik juga eh. x pernah tahu pun. thank you kak Eyda! lama dah x singgah sini. maaf ye.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama laa baru tau.. ni pun cedok daripada fb jer.. u r welcome.. tak apa paham Amy..

      Delete
  3. SINGGAH MALAM SINI, BAGUS ENTRY NI :)
    BTW, NAK AJAK NI..HEHE..
    JOM DAFTAR ! SIMPLEHIJAB AFFILATE SYSTEM - CARA MUDAH BUAT DUIT ^_^

    http://syiralokman.blogspot.com/2015/08/jom-daftar-program-affilate-simplehijab.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. sesekali amalkan benda sebegini bagus kan Syira.. thanks shira, in shaa Allah nanti Eyda daftar..

      Delete
  4. epal mmg sedap

    jom join ni
    http://www.nurfuzie.com/2015/08/simplehijab-online-hijab-stores-cara.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul epal memang sedap.. thanks Eintan sudi jemput..

      Delete
  5. Replies
    1. kan CP.. sesekali amalkan ubat semulajadi nih bagus jugak.. u r welcome..

      Delete
  6. sllu gak lah kupas epal cicah garam sedap hehe
    lau cicah asam boi ok x :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. suka makan epal hijau cicah dengan garam nih.. cuba laa el mana tau sedap cicah dengan sama boi..

      Delete
  7. eh..peberet ni...epal cicah garam...sedap

    ReplyDelete
  8. hehehe..yg ni best.. lelagi epal hijau, cicah garam uishhh.. meleleh air liur..

    ReplyDelete
  9. Suka epal merah & epal hijau nyumnyum :)

    ReplyDelete
  10. good idea ni.
    sebab lately aida mudah kena sakit kepala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. cubalah Aida, mana tau berkesan.. Eyda selalu suka minum air 100+ dengan air suam kalau sakit kepala.. dah lama dah tak makan panadol dan seangkatan dengannya..

      Delete
  11. Kena try nie.. skrg nie sakit kepala kerap menyerang semula..

    ReplyDelete
  12. epal merah utk sakit kepala..kalau epal hijau..sapa yg nak kurus...jom cuba semua..mana tau...raya tahun depan...baju saiz s kita muat..hehehe

    ReplyDelete
  13. sakit kepala makan epal merah? bagus ni baru tahu

    ReplyDelete
  14. Wow info menarik ni boleh cuba namti

    ReplyDelete
  15. wahh tak tahu lak epal boleh rawat sakit kepala
    dulu sllu jugak makan buah epal
    kadang epal hijau

    ReplyDelete
  16. Assalam eyda,
    haaaaaaaaaaaaaaaa
    hat ni nak kena praktik niiiiiiiiiiii
    thanx na share :)

    ReplyDelete
  17. makan apple pepagi sebelum cuci gigi pon bagus!

    ReplyDelete
  18. Eh, xtau pulak boleh hilangkan sakit kepala yang kronik..bagus2 :)

    kena simpan stok epal bnyk2 kat rumah..hehe :)

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...