August 4, 2015

uBaT SeMuLaJaDi Di RuMaH #1


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Bila dah godek fb tu muncul laa macam-macam info kan.. Jadinya Eyda nak berkongsi info yang Eyda jumpa nih..




Sumber daripada Imuslimshop.com



24 comments:

  1. Saya pernah baca lesitin memang ada dlm kuning telur tetapi kandungan lesitin tu perlu diekstrak dr kuning telur. Kalau kita simply makan kuning telur di rumah, lagi meninggikan tahap kolestrol sebab kandungan kolestrol dalam kuning telur tinggi :)

    ReplyDelete
  2. Betul tu eyda..lecithin memang bagus untuk turunkan kolesterol jahat =)

    ReplyDelete
  3. lesitin dalam coklat boleh dak..?? hehe

    ReplyDelete
  4. Wah, info yang bagus :) boleh amalkan..

    ReplyDelete
  5. Lecithin mmg banyak manfaat untuk badan. Dah start makan, mmg jatuh cinta

    ReplyDelete
  6. biar betul kuning telor haha
    igtkan kuning telur tu lagi tinggi kolestrol

    ReplyDelete
  7. rasanya macam pnah dengar nama lecithin tu

    ReplyDelete
  8. Boleh ambil tetapi jangan berlebihan

    ReplyDelete
  9. kacang soya? kalau minum air soya boleh?

    ReplyDelete
  10. susu mentah means susu segar kan..mcm susu lembu fresh or susu kambing fresh kan ke susu yg belum di masak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tadah mulut kat tetek lembu! kah kah kah...

      Delete
  11. Lecithin shaklee terbaik hihihi

    ReplyDelete
  12. bukan kuning telur bkn kolestrol tinggi

    ReplyDelete
  13. Assalm eyda,
    laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    iols dok hengatkan kuning telor tu tinggi kolestrol
    ghopernya boleh menurunkan kolestrol yer????

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...