August 7, 2015

TaZKiRaH JuMaaT #23


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Sekejap jer dah Jumaat.. Esok lusa dah cuti.. Mood cuti makin bertambah-tambah.. Hehehe mood nak cuti jer lebih kan..


 
 
Orang yang memperbanyak istighfar,
maka Allah akan menjadikan
kemudahan dalam setiap
kesusahannya dan memberikan jalan
keluar dari setiap kesempitan dan
memberinya rezeki dari jalan yang
tidak disangka.
 
(HR Ahmad)



21 comments:

  1. Bila hari Isnin, rasa macam Jumaat tuh jauh jer..
    bila Jumaat tiba raser macam hari berlalu terlalu pantas..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu sha..kekadang tak sempat nak rasa cuti hujung minggu dah kena keja balik..

      Delete
    2. Assalam uols,
      beeetoooiiiiiiiiiii
      rini senin
      sob3
      lambatnya nak jumat
      sob3 lagik

      Delete
  2. salam jumaat. moga banyakkan beristighfar! jom baca entri terbaru

    ReplyDelete
  3. untungla esok cuti...Fida kena kerja

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Yeayy dah tak jeles..dah bermula cuti di hujung minggu..

      Delete
  5. salam jumaat kak eyda.. mmg cpt je mase berlalu.. tgk2 dah abis da ahad

    ReplyDelete
  6. hari yg di tunggu2 adalah HARI CUTI...ohhh bahagianya

    ReplyDelete
  7. Salam sabtu kak eyda baru sempat singgah sini

    ReplyDelete
  8. Dulu masa keja jkm ternanti hari cuti tapi bila kerja sendiri, kerja hari2 pun tak tension...

    ReplyDelete
  9. CP Jumaat cuti. Tu ahad baru singgah

    ReplyDelete
  10. hari cuti memang best. masuk isnin xbest dh

    ReplyDelete
  11. Besarnya kelebihan istighfar...thanks eyda atas perkongsian ini.

    ReplyDelete
  12. in shaa Allah...
    prektik kan la kita semua ye...
    kunci kuar dari 1001 masalah :)

    ReplyDelete
  13. Skrg ni waktu berjalan sgt cepat kan Kak Eyda? :) tup2 dah setengah bulan ogos..then september pulak..cepatnye..

    Salam Jumaat Kak Eyda :)

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...