August 31, 2015

Selamat Hari Kemerdekaan ke-58


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Selamat Hari Kemerdekaan ke-58..

Maaf laa baru sempat nak buat entry untuk mengucapkannya..




Dengan tema #sehatisejiwa pada tahun nih, semoga kita sehati sejiwa dalam segalanya termasuk bersahabat dan menulis di alam maya nih..

Bagi yang bercuti, ke mana korang pergi? Eyda duduk kat umah jer pun.. Nak rehat, esok kan dah keja..


13 comments:

  1. Selamat hari merdeka eyda..

    Wana pun duduk rmh ja.. :)

    ReplyDelete
  2. husna pon dok rumah je main masak2 dgn adk dan mama.. hahaha..

    ReplyDelete
  3. selamat hari merdekaaaaa..kami sukaneka tabika abang haikal hari ni

    ReplyDelete
  4. salam merdeka dari aida utk eyda.
    smlm aida bw anak2 tgk perbarisan...

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...