August 11, 2015

PeRSoNaLiTi MenGiKuT KuMPuLaN DaRaH


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Jom santai-santai ja malam nih..

Ada sesiapa tahu jenis darahnya? Nak tau personaliti diri mengikut jenis darah? Meh baca..






Ada persamaan tak dengan diri korang? Bagi Eyda ada yang sama, ada sebaliknya..



Sumber daripada FB Fizo Omar


30 comments:

  1. Replies
    1. Ooo darah B.. sama tak SS dengan info tu..

      Delete
    2. I'm determine person! Kalu SS nak... SS nak jugak!

      Delete
    3. Saya pun darah B! Saya jenis impulsif tapi takdelah adventurous sampai tetiba gi daki gunung :)

      Delete
    4. aha...SS dan Farrah jenis B..no wonder lah KREATIF dan BERSENI

      Delete
    5. patut ting tong banyak sngt SS ni.. darah B rupanya wakaka..

      Delete
  2. Saya B.. Ada persamaan sikit la..hihi

    ReplyDelete
  3. Macam lain je hehehe. Cx darah O+ve .

    ReplyDelete
  4. yes!!! Eyda...sangat betul personaliti mengikut jenis darah ni...sis JM tahu jenis darah selepas derma darah tahun 2012....nak tahu jenis darah sis JM? cari lah sendiri hhihhi

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaaa... kena tekalh ni ea sis..???

      Delete
    2. JM bagi teka teki lak. Zumal jenis A... Syukur ada A dalam darah, A dalam pelajaran sukar nak dapat ^-^

      Delete
    3. Yeay!!! Zumal darah A lagi penting dapat A dalam pelajaran..belum tentu berjaya dalam hidup ..tetapi A dalam darah..cer tengok...minta dalam business..so semoga Zumal semakin success aminnn

      Delete
    4. yang pasti.. darah Akak JM mesti manis.. miahahaha..

      Delete
  5. SA darah 0+...xde pun dlm senarai tu...ke ikut personaliti O tuh...hihi

    ReplyDelete
  6. ekin xtaw darah jns apa x ingat hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ekin darah 'merah' ke darah manis hihihi

      Delete
    2. darah putih.. keturunan mahsuri =D

      Delete
  7. selama-lama aida x ingat jenis darah aida.
    kena tgk balik kat buku merah pregnant la.
    situ ada tulis :) hu hu hu

    ReplyDelete
  8. Assalam eyda,
    iols ni macam lupa pulop iols darah apa :P

    ReplyDelete
  9. Sha darab tpkan..bab jimat cermat tu cam xkena je.. sha nie agak boros orgnya.. hehehe..

    ReplyDelete
  10. yeah...sebijik mcm fida la kak..hehehe.Fida darah jenis A..memang garang,nak cepat je kerja..

    ReplyDelete
  11. kita drh A...baca hampir smua sama...hihihi

    ReplyDelete
  12. alamak.. CT group darah apa eh.. waakkaka..
    tak penah tahu..

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...