August 18, 2015

oRaNG SeDaNG BeRDoa?


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Kalau ikutkan perkara dan mesej nih dah beberapa hari berlalu.. Tapi baru hari nih Eyda dapat coretkan di sini..

Eyda ada dapat mesej dan gambar awan yang membentuk seperti orang tengah berdoa.. Kejadian ini dikatakan berlaku di Tawau pada 13 Ogos 2015 sekitar jam 6.13 petang.. Tak sangka ada insan yang tergerak hati untuk berkongsi kejadian ini..






Subhanallah memang betul-betul jelas awan tu membentuk seorang lelaki yang sedang berdoa..

Semoga kita akan lebih mendekatiNya dan sentiasa memanjatkan doa tidak kira di kala susah atau pun senang.. Hanya Dia yang dapat memakbulkan doa kita pada masa dan waktu yang tepat.. Hanya Dia yang tahu apa yang kita perlukan pada masanya..



15 comments:

  1. Subhanallah..real dan nampak macam org betui2 kan..Sesungguhnya...Malaikat boleh menyerupai pelbagai rupa..Mungkin Malaikat tengah mendoakan kesejahteraan umat Islam Di Malaysia ni...Allahmualam

    ReplyDelete
  2. Subhanallah... cantik.. mengagumkan

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul, itu yang tergerak hati untuk buat entry kat sini..

      Delete
  3. Replies
    1. subhanallah.. itulah ayat yang mampu keluar dari mulut..

      Delete
  4. Assalam eyda,
    Subhanallah
    Kekuasaan Allah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam Sha.. itulah kekuasaan Allah..

      Delete
  5. subhanallah...Awan juga makhluk Allah

    ReplyDelete
  6. Memang nampak jelas awan tu seperti org sedang berdoa...semoga negara yang kita duduki ini sentiasa dibawah lindungan-Nya..

    ReplyDelete
  7. Allah Maha Besar...
    menakjubkan kejadian itu...
    memang jelas :)

    ReplyDelete
  8. Ni yg kat sabah kan kat kelantan pun ada terjadi awan mcm2 kecoh semalam.. Tapi xtaw betul ke tidak

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...