June 4, 2015

MiNuM PeTanG DuLu


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Menunggu masa untuk balik, sempat lagi minum petang dulu.. Dah berkenyang suka hati, baru laa senang nak drive balik nanti..

Apa menu korang petang nih? Eyda menu ala orang putih skit.. Makan pizza tu korang.. Ala pizza ni pun ada orang datang opis tadi jual.. Sebelum nak balik sempat laa makan beberapa potongan..

Meh ushar banyak mana Eyda makan petang nih..


Ni Pizza Combo

 
Ni plak Pizza Chic Combo


Alhamdulillah dah mengenyang perut Eyda nih.. Makan banyak betul kan.. Tak padan dengan badan, siap member opis kata Eyda nih perut stokin.. Perut stokin pun perut stokin laa.. Asalkan perut Eyda kenyang.. Hehehe.. Kenyang perut suka hati laa..

Jom siap-siap untuk balik, lebihan pizza nih untuk anak-anak Eyda laa.. Mulanya nak beli satu jer, tapi dek kerana takut tak cukup, sampai dua Eyda beli..

Tak habis tak pe, nanti Eyda boleh habiskan.. Ni perut stokin ke dah bertukar jadi tong nih? Huhuhu... Okey laa, Eyda pun nak balik dah.. Jumpa lagi esok.. Take care semua..





26 comments:

  1. huihhh....sedapnye makan pizaaaaaaaaa hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang sedap, kena plak makan time lapar.. hehehe..

      Delete
  2. dah lama tak makan pizza ...lapaq pulak tgk kak mkn

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama laa lama tak makan.. dah alang2 dengar ada orang jual, rembat jelah.. hehehe..

      Delete
    2. t bazaar ramadhan mesti banyak giler org jual..tapi tak tau sedap ke tak

      Delete
    3. bazar ramadhan nak tau sedap ke tak, tengok yang biasa berniaga pasar malam tuh.. in shaa Allah rasanya kira okey laa.. kalau yang jenis time bulan puasa ja, tak jamin kesedapannya..

      Delete
  3. Sedapnya pizza lama tak makan

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni pun sebab kes lama tak makan yang rembat smpai banyak tu..

      Delete
  4. Replies
    1. ermm memang yummy tu Iola.. pagi2 nih tengok pizza nih, buat perut lapar balik.. hehehe..

      Delete
  5. Singgah pagi...
    wah!sedapnyer pizza tuh.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. sesekali makan memang sedap kan Nieyl..

      Delete
  6. sedapnye :) Alhamdulillah, kenyang perut Kak Eyda...lenkali pos2 la kat kta sikit,...hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.. tak sempat sampai, dah basi dulu..

      Delete
  7. mak ai! baru lepas makan pun lapo balik tengok gambo pizza ni =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe makanan punya pasal, baru makan pun boleh lapar balik..

      Delete
  8. Perut stokin? Hihhihi pizza tu nampak tempting sangat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. perut stokin tu perut yang boleh isi banyak2 makanan dalam satu masa.. hehehe.. nampak menyelerakan piza nih..

      Delete
  9. Dtg opis jual pizza?
    terbaik tu eyda.
    tak pernah lg jual pizza gini di opis aida :-)
    Sometimes ptg2 lapar xde makanan best nakndimakan selain drpd biskut kering hu hu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak ada laa selalu, sekali sekala ada laa akak tu datang jual.. selalunya panas2 laa piza tu..

      Delete
  10. Assalam eyda,
    tiiidaaaaaaaaaaakkk
    posa2 nengok gambor piza la pulop
    ok bai :P

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...