June 4, 2015

aLaHai aNaK


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Macam-macam ragam anak kan.. Bila buat perangai rasa nak marah.. Bila tak jumpa rindu plak kan.. Itulah bila berkaitan dengan anak..

Ntah masa bila laa bebudak dua orang nih buat keja, Eyda perasan pun masa nak tranfer gambar dari kamera ke dalam komputer..

Sempat lagi budak berdua tu berselfie berdua.. Ni mesti si Kimie laa punya kerja.. Tengok tangan dia yang snap gambar tuh.. Dengan peluh-peluh main, snap gambar diaorang plak..


Amboi Izzat buat peace kat belakang kepala Kimie..

Manjanya diaorang..

Izzat macam ngantuk je kan.. Kimie siap dengan gaya lagi..


Inilah buah hati pengarang jantung Eyda.. Macam-macam peel ada.. Kekadang tak terlayan semua perangai diaorang.. Tapi bab ambik hati Eyda pun pandai jugak tau.. Alahai anak kan..




19 comments:

  1. hahhaha...pandai diorg selfie....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu laa pasalnya.. ibu dia pun tak pandai sangat..

      Delete
  2. pandai depa tangkap gambaq bagi cantik ka...budak2 zaman sekarang ni lebih pandai dari kita la

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah budak zaman teknologi nih memang advanced skit daripada kita..

      Delete
  3. Replies
    1. tu laa kan pandai daripada kita lagi..

      Delete
  4. Replies
    1. pantang dapat kamera, asyik snap gambar sini sana..

      Delete
  5. Hehehe..comel :) siap bergaya lagi amik gambar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu laa pasal.. pantang dapat kamera bebudak nih..

      Delete
  6. comel sama comel.. siap posing lg tu.. hihihihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bab posing memang serah jer kat diaorang..

      Delete
  7. Yang penting macho bergaya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya betul tuh, mesti macho bergaya..

      Delete
  8. Sama anak kita, bernama izzat juga, eyda :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya ka Aida.. tak sangka kan sama plak nama anak kita..

      Delete
  9. kedua-duanya HERO!!! penyeri hidup di kala sunyi tu

    ReplyDelete
  10. Assalam eyda,
    betoi3
    anak teruna memang pandai amek ati kan3
    he3

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...