May 12, 2015

JoM BeLaYaR BeRSaMa KiMie


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Amboii tajuk, tak ingat dunia ya.. Seronok kan kalau boleh belayar, sambil menikmati angin laut yang sepoi-sepoi bahasa.. Tak kisah laa bahasa apapun, asalkan paham.. Hehehe..


sumber


Hahaha setakat nak berangan belayar sini sana, boleh laa.. Tapi realitinya tak ada pun.. Ala ni gara-gara Kimie laa yang dapat hadiah masa buat majlis makan-makan, dan sukaneka skit kat umah tok.. Semua nih anjuran Mak Cik..

Banyak game yang Kimie dan Izzat main, diaorang menang.. Macam-macam laa hadiah yang diaorang dapat.. Tapi hadiah yang diaorang layan sangat, papan putih nih laa.. Macam-macam lukisan yang Izzat dan Kimie lukis..

Tapi ini jer yang Eyda sempat snap.. Menarik kapal dia.. Tapi kali nih tak ada ikan jerung ke ikan dolphin ke ikan apa ya.. Jom layan skit lukisan si budak kecik Kimie tuh..




Jom kita belayar bersama kapal Kimie nih.. Hehehe.. Boleh naik ramai-ramai tau.. Free jer Kimie bagi..





12 comments:

  1. Singgah pagi...
    comey nyer kapal..jom belayar,,, :)

    ReplyDelete
  2. bagusla anak Kak Eyda...Imaginasi dia memang tinggi..esok besar mesti jadi pelukis handalan

    ReplyDelete
    Replies
    1. ntah laa apa yang dia nak jadi.. macam2 minat ada..

      Delete
  3. terkezut den..tgk pic pertama tu ingatkan Kimie nk hajak belajar naik boat besar tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau bot besar tu, saya sampai dulu!

      Delete
  4. auntie JM x berani belayar ngan kimie takut tenggelam eheheh

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Kimi ni talented kan dalam seni :)

      Delete
  6. imaginasi budak2 memang out of box kekadang :)

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...