April 8, 2015

WoRdLeSS WeDNeSDaY #8


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua..









23 comments:

  1. Sekali hati wanita terguris sampai bila2 pun luka tu akan berdarah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila hati wanita terguris, parutnya tetap ada..

      Delete
  2. lelaki x boleh hidup tanpa perempuan...perempuan boleh hidup tanpa lelaki..like sis JM

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya setuju dengan kata-kata kak JM..

      Delete
    2. Nape plak lelaki tak boleh hidup tanpa perempuan? Buktikan!

      Delete
  3. tetapi yg pasti JM sesak nafas tanpa SS...ehh..ada kaitan ke nih...ahahaha...matilah kalau SS baca ni mesti kena kutuk!

    ReplyDelete
    Replies
    1. abis laa kak JM.. nanti mesti kena kutuk..

      Delete
    2. tahan telinga je lah nanti hehehe

      Delete
    3. Sis JM syg lebih lah ni dekat sis SS..hehe..

      Delete
    4. Doktor Nazeck diperlukan di sini... yeee di sini yeee nazeckkk.... Siniiiii... SIniii.... Ambulanssss... Ne No Ne No... CPR please! He He He...

      Delete
  4. nice..wanie setuju..sep sikit! hehe

    ReplyDelete
  5. lihaaat tu lelaki lelaki sekaliaan !! jangan memain nak sakit sakitkan hati kiteeee..

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...