April 27, 2015

First GiveAway By SiPanjangKata


Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua..



KLIK BANNER UNTUK JOIN


Hadiah yang bakal diterima pemenang!:
Mini Cooper Racer Race Tin


 

Wooden Katana ( Pedang kayu jepun )beli dekat Akita dulu.


 
Line karakter keychain


* Maaf saya tiada IG

Tarikh tutup GA ni ialah 30 April 2015





17 comments:

  1. Mini Cooper Racer tu... Huh... Best tu kalu dpt... SS ske collection macam tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu laa suka jugak.. tapi tak boleh tunjuk kat anak2.. nanti jadi mainan diaorang.. hehehe..

      Delete
    2. Saya berkenan dgn woodem katana tu, SS. Boleh buat rotan orang jahat! :)

      Delete
    3. abis laa nanti kak Farrah siap karate apa bagai guna wooden katana..

      Delete
    4. Baik pakai pedang samurai je laa cikgu ceketed.. ilang terus kepala... ha ha ha...

      Delete
  2. salam, btw katana tu buatan saya sendiri di akita dulu, so maaflah sebab x sekemas yang ori. by, khaiz.

    ReplyDelete
  3. amboi nama dia.. unik..
    sipanjang kata hihi..

    ReplyDelete
  4. Dah tamat.dah taw pemenang ke akak...

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...