April 30, 2015

CaNTiKnYa NoMBoR


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Hujan plak kat sini.. Start tengahari tadi sampai sekarang, meleret-leret jer.. Sejuk jer rasa hari nih.. Kalau cuti, maunya dah di tempat perbaringan sambil melelapkan mata.. Best kalau boleh tido kan..

Esok bermulanya cuti panjang dihujung minggu.. Mungkin ada yang berkira-kira nak balik kampung kan.. Atau ada mungkin dah ada rancangan untuk bercuti atau menghadiri majlis perkahwinan..

Tak kisah laa apa pun rancangan korang semua.. Yang penting, jaga diri baik-baik tau.. Musim hujan nih, risiko untuk terlibat dalam kecelakaan adalah tinggi.. Jadi berhati-hati ya semua..

Apa laa Eyda melalut di petang hari nih kan.. Tak melalut, cuma mengingatkan sesama rakan.. Itulah gunanya sahabat kan..

Okey laa dah jauh menyimpang siur dah entri Eyda nih.. Eyda nih kalau nombor menarik tertarik nih memang Eyda suka.. Tak kiralah kat resit ke, nombor giliran ke nombor telefon ke nombor apa-apa jelah..

Asalkan ianya memang nombor yang menarik di mata, Eyda memang suka.. Eyda kekadang siap snap simpan lagi nombor tuh.. Kalau yang jenis boleh simpan macam resit ke apa, Eyda akan simpan resit tuh dalam simpanan Eyda.. Macam-macam kan Eyda nih..




Inilah antara contoh benda yang Eyda suka simpan.. Menarik nombor untuk bilangan posts dan followers blog Eyda kan..



Ni plak kengkawan terkini Eyda.. Nombor apit gitu.. Sama dengan nombor kereta Eyda.. Opss hehehe.. Jom berkenalan dengan sahabat baru Eyda.. Namanya Noor Hayati berasal dari Sabah ya.. Jom kita berkenalan dengannya..



Ni plak nombor yang cantik gitu.. Eyda suka dengan nombor 8.. Punya banyak angka 8.. Cantik tak nombor nih? Kebetulan tertengok nombor pada duit nih.. Apa lagi snap laa sekeping..



Okey laa ni jer yang Eyda ada simpan untuk berkongsi dengan korang semua.. Thanks sudi meluangkan masa membaca celoteh Eyda di penghujung bulan April nih.. Esok dah bertukar bulan.. Hampir lengkap 4 bulan kita tempuhi di tahun 2015 nih kan..




23 comments:

  1. wah, banyak pula tu nombor lawa nya.. hahahahhaha.. awesome! saya kalau dah nampak ni, memang kompem saya amek gambar gak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan suka tengok nombor yang menarik macam nih..

      Delete
  2. sis JM suka no 456...nak tahu no apa sila tanya SS hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti kalau jumpa no 456 Eyda hadiahkan kat kak JM.. hehehe..

      Delete
    2. hehehe SS tak muncul plak kat sini.. hehehe.. cik Ekin jer yang muncul..

      Delete
  3. Selamat hari BURUH je Eyda dan selamat bercuti....hoyeeee....seronoknya lah hai

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak kisah laa hari BURUH ke apa.. asalkan dapat CUTI.. hehehe..

      Delete
  4. Wah, banyak ong la nombor apit camtu. Hehe... Selamat bercuti yer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ong apa tuh Zumal.. hehehe.. apapun suka tengok nombor apit macam nih.. sebab no keta pun apit macam nih jugak..

      Delete
  5. selamat bercuti eyda, btw akak dah hantar barang tu, tak tau bila sampai sbb banyak cuti la pulak kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks kak Noor.. ok kalau barang sampai nanti Eyda bagitau ya..

      Delete
  6. hakhak.. rajinnya kak p kelebet duit tu miahaha.. CT ada skali je pageview nombo cantik tp x screen cap pun.. biaq ja.. simpan resit bnyak2 x semak ka ? hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan selalu, kekadang jer rajin nak kelebet duit tuh.. hehehe..

      Delete
  7. dulu saya ada no plat kereta sama dengan 4 angka no telefon..secara kebetulan..bukan di cari ho..ho..

    ReplyDelete
    Replies
    1. best kan kalau dapat sama macam tuh.. bukan senang nak dapat macam tuh..

      Delete
  8. Ekin pun suka gak nombor3 ni

    ReplyDelete
  9. kalau nina suka kumpul no 7.. hehehe. sbb lahir bln 7

    ReplyDelete
  10. suka nombor 444 tu..no feberet Cik Mimie 4 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboii cik Mimie no 444 ya.. tapi kalau cina tak suka no 444 tuh..

      Delete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...