March 20, 2015

TaZKiRaH JuMaaT #5


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. 





Bersyukurlah walaupun kita tidak sentiasa mendapat semua yang kita mahu.
Tetapi bersyukurlah sentiasa kerana kita DIBERI apa yang diperlukan & ingatlah bahawa Allah SWT tidak pernah jauh dari HAMBAnya.





18 comments:

  1. ada yg tidak bersyukur tetapi Allah tetap memberi..so jgn lah kita sombong diri marilah beryukur...bersyukur juga dapat kenal Eyda di alam maya :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya apapun kita kena bersyukur kepadaNya.. thanks kak JM sudi menjadi sahabat Eyda di alam maya nih..

      Delete
    2. Bersyukur dapat kenal eyda, sis JM dan rakan2 lain :)

      Delete
  2. Allah lebih tahu apa yang kita perlu..belum tentu yang kita mahu tu terbaik untuk kita..Alhamdulillah bersyukur apa adanya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya betul tuh Wanie.. sesungguhnya perancangan Allah adalah yang sebaiknya buat kita.. apapun bersyukurlah seadanya..

      Delete
    2. Betul..ucaplah alhamdulillah, syukur kita kepada Allah.. (dah macam lagu nasyid..)

      Delete
  3. Kerana kitew belum dikurniakan zuriat makanya kitew pun bersyukur jugak.
    Mingkin Allah belum kurniakan ada sebab.Mungkin kitew belum bersedia sepenuhnya.
    Alhamdullillah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. xpe afidah..take time,insyaAllah,Allah tahu yang terbaik..

      Delete
  4. salam jumaat..
    kalau sudi, jom tukar link blog

    ReplyDelete
  5. Salam perkenalan.
    Feel free to visit and follow superbchombi.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Kadang2 apa yang kita benar2 mahu, bukan yang baik utk kita.

    ReplyDelete
  7. Betul tu kak eyda kita seharusnya bwrsyukur walaupun apa yang kita inginkan tak seharusnya dapat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lagi bersyukur kalu apa kita nak kita dpt...

      Delete
  8. Betul tu..bersyukur dengan apa yang telah dianugerahkan olehNya

    ReplyDelete
  9. betul tu kak eyda
    tak semestinya apa yang kite nak tu terbaik untuk kite
    maka syukur lah dengan ape yang kita ade

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...