March 21, 2015

SNaCK PouCH DuTcH LaDY @ PeTRoNaS


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Ingat lagi tak dengan entry Snack Pouch Dutch Lady? Yeay Eyda nak bagitau yang Eyda dah berjaya kumpul dua Snack Pouch tuh..

Satu dibooking oleh Izzat dan satu lagi dibooking oleh Kimie.. Ibu dia tak dapat apa.. Huhuhu.. Alaa Eyda tak kisah sangat.. Beli pun suka-suka jer.. Dah tau mesti ada yang rembat..


Sekali hadap licin susu tuh.. Hehehe..

Dah kena booking..


Kimie pilih warna coklat.. Izzat ambik warna biru.. Okey dah jadi hak milik diaorang.. Lepas nih boleh laa letak air kotak yang sejuk dalam Snack Pouch nih..





20 comments:

  1. Berbaloi juga dapat pouch cute camtu

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah, mahal skit pun ada something untuk guna..

      Delete
  2. saya suka minum air dutch lady perisa coklat susu.sedap :-)

    ReplyDelete
  3. waa...dapat lagi..bestla..sorang satu dapat..hehe

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. yup cute sangat.. mana tak bestnya dapat barang free.. hehehe..

      Delete
  5. Dah booking sorang satu ye...comella bekas tu. Akak pun berkenan ni ha :)

    ReplyDelete
  6. Nampak comel la..wana suka kaler biru tu :)

    ReplyDelete
  7. ibu kene la beli lg 1 tu
    hehehe ayu pon kalau dpt cmni suke la belii
    cm air bliss tu ponkadang dia bg beg cooler tuu

    ReplyDelete
  8. wow.. ade beg pouch ye.. menarik ni.. boleh la beli ni nanti (semata-mata nak kan beg tu). hehe

    ReplyDelete
  9. seronok beli brg jika ada promosi begini

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...