March 11, 2015

KenGKaWaN BLoGKu Ke-444


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Alhamdulillah, kengkawan blog Eyda dah bertambah.. Sekarang dah mencecah 444 orang.. Ramai kan sahabat blogger Eyda..

Jom berkenalan dengan sahabat Eyda yang ke 444 nih.. Blogger nih namanya Nieyl.. Pelbagai info semasa terkini dan sebagainya boleh didapati dalam blog tersebut.. Bahkan resepi pun ada tau.. Jom beramai-ramai kita menambah kenalan..




http://seindahcerita.blogspot.com/
Boleh klik banner nih untuk ke blog Nieyl..


Thanks Nieyl kerana sudi menjadi sahabat Eyda.. Eyda pun dah follow Nieyl balik..


 

15 comments:

  1. Kita yang ke berapa eyda...hehehe:-)
    Bila ramai kawan blogger kita dapat share pengalaman kan...
    tu yang best ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 443 rasanya afidah.. tak kisah laa nombor berapa pun asalkan kita dapat menambah kenalan dan berkongsi pengalaman dan ilmu pengetahuan.. yang penting persahabatan kita kekal terjalin..

      Delete
    2. Yang paling penting kitew jadi sahabat awak kan..hehehe.

      Delete
  2. Cantik nombornya. Makin ramai peminat Eyda ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab cantik nombor tuh yang buat entry.. suka tengok nombor sama macam nih..

      Delete
  3. wow daaa 444 tahniah tahniah.. CT pun 'baru' follow blog Kak Eyda..
    maklumlaaaa blog ting tong ahaha.. kena follow balik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks CT.. tak kisah laa baru ke lama, asalkan kita dapat menjalinkan persahabatan di sini mungkin juga di alam nyata..

      Delete
  4. wah..dah makin ramai kawan2 blog eyda..tahniah..cantik no. tu kan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu laa suka nombor sama macam nih.. cantik jer tengok..

      Delete
  5. cantik no tu..boleh buat tikam no kepala x, no ekor x boleh :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tikam jelah apapun kak JM.. jangan tikam orang sudah.. nanti kena tangkap.. hehehe..

      Delete
  6. Wahh..ramai dah kawan blogger kak eyda...happyblogging ye.. ^^

    ReplyDelete
  7. Tahniah, eyda! Meriah-merry ramai kawan :)

    ReplyDelete
  8. dah 468 da kawan kak eyda
    untungnyee
    tula rajin sgt BW kan
    hehehe

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...