March 19, 2015

aNaK SeDaRa BaRu


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Dah ramai betul anak sedara Eyda.. berderet-deret banyaknya.. Dari yang dah kawin sehinggalah umur beberapa bulan..

Kali nih Eyda nak kenalkan anak sedara yang ke-33 kalau tak salah.. Ramai kan anak sedara Eyda sebelah husband Eyda.. Baru berumur 2 bulan.. Kecil lagi.. Eyda pun baru jer tengok anak sedara terbaru nih..

Nama anak sedara yang baru nih Ahmad Nur Hadi..  Muka nak macam kakaknya.. Tunggu beberapa bulan lagi dah berubah wajahnya nanti..





Geram Eyda kat budak tecik nih.. Sempat laa jugak melayan dia.. Tido pun tak jerap gara-gara selesema.. Sian kat dia..




35 comments:

  1. Alolololo.
    Comel sangatnyer..
    Kita anak saudara sebelah suami ada 7.
    tapi semua dah besar2 yang paling kecil pun dah nak masuk 5 bulan.
    Belas kitew tak ada lagi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak kalau total sebelah akak ngan husband memang lebih 40 orang laa.. tuh pun dah ada sorang cucu sedara..

      Delete
    2. Kalau raya mesti meriah kan..
      Bestnyer ada ramai anak saudara..
      Pastu duit raya nak kena sedia banyak kan.

      Delete
    3. memang meriah bila raya Afidah.. duit raya, paham2 jelah..

      Delete
  2. wahh..ramai tu 33 anak sedara..meriahla keluarga besar ni kan.. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekali semua berkumpul, macam kenduri tau.. masak makan2 pun macam kenduri rupanya..

      Delete
  3. comelnya... mak sedaranya bila lak nak dapat bby lagi... bby girl kan tak ada lagi.. heheh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mak sedara tak terpikir pun nak menambah.. mungkin pencen seketika.. kalau tambah kena boboy lagi, maunya pening.. hehehe..

      Delete
  4. Replies
    1. snap masa mencebik skit.. hehehe..

      Delete
    2. si tecik tu tahu pastu tgh berfikir..kenapa lah time tido ni mak sedar nk ambik gambo!!! idok pun dia tengah meneran nk yak..yak ehehehe

      Delete
    3. *mak sedar lah pulak...mak SEDARA huhuh

      Delete
    4. hehehe kak JM, taip pun sampai silap.. hehehe..

      Delete
    5. Jay Emm terlalu ghairah menaip! Ha Ha Ha...

      Delete
  5. Ramainya anak buah, eyda! Dah 33! Meriah ni kalau semua berkumpul!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang ramai.. yelah diaorang 8 beradik, husband yang bongsu.. makanya memang ramai laa anak sedara.. memang meriah sesangat bila semua ada.. macam kenduri jer..

      Delete
    2. macam keluarga belah ayah saya lah kak..ada 13 beradik..mmg ramai sepupu.. meriah!

      Delete
    3. kan Wanie, meriah sesangat.. masak makan banyak mana pun abis.. hehehe..

      Delete
    4. tu yang seronok tu..makan ramai2 memang berselera..hihihh

      Delete
    5. bertambah2 jadinya.. hehehe..

      Delete
    6. Gigil nak sedia duit raya... He he he...

      Delete
  6. comelnyaa..ramainyaa ank sedara..mesti meriah kan kalau kumpul ramai-ramai :) :)

    ReplyDelete
  7. Dah 33 anak buah? Omai, ramainyaa, meriah rumah ni kalau ada kenduri / raya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya Sha, memang ramai betul anak sedara Eyda.. memang meriah time kenduri ngan raya.. penuh rumah kalau semua berkumpul..

      Delete
  8. Wahhhh ramainya ank buah... belah husband ekin 8 org jah paling kecik 5thn paling besar 18thn... belah ekin 6 org paling kecik nk dekat setahun rasa lq....

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang ramai.. sebelah Eyda 8 orang.. campur semua dah cecah 40 orang.. ramai kan..

      Delete
    2. Wahhhh ramainya meriah bila berkumpul tu

      Delete
  9. Mak oi ramainya anak sedara..alhamdulillah dan tahniah..makin meriah dan bertambah ahli keluarga :)

    ReplyDelete
  10. uihh berderat2 ye
    ayu baru je ade sorang anak buah
    tu pn belah asben ha
    ala comellnye tu
    siap buat memek muke lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti bertambah laa anak buah tu.. tu laa geram tengoknya..

      Delete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...