February 20, 2015

Yee Mee GoRenG


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Dah breakfast? Eyda hari nih masak Yee Mee Goreng resipi kak Farrah MF..

Thanks kak Farrah sudi berkongsi resepi simple nih.. Inilah hasilnya masakkan Eyda mengikut resepi kak Farrah..



Anak-anak puji kata sedap.. Boleh laa masak lagi next time.. Okey laa, Eyda pun belum jamah lagi.. Nak makan dulu ye..



21 comments:

  1. kalau anak2 cakap sedap tu mmg SEDAP tuh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tolak batu dengan kayu je JM.. Semua sedap... He He He..

      Delete
    2. Betul tu, sis. Kalau anak2 cakap sedap,..dah pass dah tu. Boleh masuk koleksi menu :)

      Delete
    3. kak JM : ermm betul tu.. disorang kata sedap memang sedap laa..

      SS : ohh kiranya kak JM tak makan ubi kayu ngan jambu jelah.. hehehe..

      kak Farrah : thanks sudi share resepi nih..

      Delete
    4. Eyda: malu nk ckp nanti org kata pelahap hahaha

      Delete
    5. Kak JM : jenis makan tak memilih nih senang nak bawa p mana2 majlis.. nak jamu makan pun senang..

      Delete
    6. Hehe.. this is oshem.. tapi betoila, org yang tak memilih makan ni mmg senang bawak g jalan.. :D

      Delete
  2. Macam ku kenal menu ini.. Tapi di mana yeee.. Ha Ha Ha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iya..iya...macam pernah ku lihat...tapi di mana.... ;)

      Delete
    2. Ermm pernah jumpa kat mana ya? (sambil garu kepala).. hehehe..

      Delete
  3. Anak-anak dah suka,..eyda pula macam mana? Kena tak dengan selera?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mestilah sedap.. next time boleh masak lagi..

      Delete
  4. Replies
    1. Encik abe makan tanpa kata.. sedap laa agaknya.. hehehe..

      Delete
  5. wah bestlah dah try resepi kak farah..kalau anak2 puji sedap..memang sedap la tu.. :)

    ReplyDelete
  6. sedapnyaa.. akka farrah suka share kan

    ReplyDelete
  7. ehh yee mee goreng..
    xpenah lg mkn yee mee yang digoreng

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...