January 2, 2015

RaJiN MeNGoMeN BuLaN DiSeMBeR


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Sekejap jer masa berlalu meninggalkan kita.. Hari nih merupakan hari kedua kita di tahun 2015..

Maaf baru hari nih Eyda dapat update entry nih.. Terima kasih kepada yang tersenarai di dalam senarai rajin mengomen bulan lepas.. In shaa Allah blog anda semua telahpun Eyda masukkan ke dalam Bloglist Januari..

Bagi yang tak tersenarai, jangan kecil hati dan merajuk dengan Eyda tau.. Anda masih berpeluang untuk berada dalam bloglist Eyda juga nanti..




 Shad











Tahniah kepada semuan yang tersenarai di atas kerana berjaya berada di dalam bloglist Januari.. Bagi yang tidak berada di dalam senarai ini, anda tetap sahabat Eyda selamanya..

Jom berkenalan bagi yang masih belum berkenalan dengan mereka.. Bagi yang dah berkenalan, semoga perhubungan ini akan berkekalan buat selamanya..




16 comments:

  1. Terima kasih buat k.Eyda & bloggers sekalian yang sudi singgah kat blog saya juga.

    ReplyDelete
  2. terima kasih kak izzeyda! tersenarai ana rupanya di situ hehe

    ReplyDelete
  3. Tahniah buat mereka..kebanyakkannya memang wana kenal dan dorang selalu dan rajin singgah blog wana juga ;)

    ReplyDelete
  4. Terima kasih, eyda. Salam maulidur rasul.

    ReplyDelete
  5. tahniah buat semua yang tersenarai :)

    ReplyDelete
  6. bhahaha memang mereka ini jugalah yang rajin menerjah diriku hehe

    ReplyDelete
  7. boleh la aida bw ke blog diorang.
    ada yg da fren pun :)

    ReplyDelete
  8. Hoyehhhh, nama saya ada di situ.
    Thank you eyda. Eyda pun rajin singgah blog saya.

    ReplyDelete
  9. sapa pon letak blig eyda dlm bloglist saya

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah masih sempat singgah blog kak eyda :)

    ReplyDelete
  11. mereka mmg katergori yang rajin tinggalkan komen..tahniah buat semua

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...