January 16, 2015

KiMie DaN aRNaB


Assalamualaikumdan selamat sejahtera semua.. Lama tak story pasal bebudak kan.. Hari nih nak citer pasal Kimie dan arnab..

Tengok laa anak arnab tu kena dera dengan Kimie.. Ni sebenarnya dia pura-pura tido atas arnab.. Lepas Eyda snap gambar nih, dia bangun tengok gambar yang Eyda snap..




Tadi dia main-main dengan anak arnab kat luar.. Macam-macam dia buat, letak arnab kat dalam rumput kering dan macam-macam laa..

Alhamdulillah anak arnab yang terbaru dah cecah lebih 10 ekor.. Banyak kan.. Mungkin Eyda akan jual sebahagiannya.. Yelah dah banyak betul nak bela kan..

Kalau ikut sayang, memang sayang.. Tapi kalau banyak sesangat tak termampu nak jaga semuanya..

Okey laa, nanti Eyda sambung citer lain lagi ya.. Jemput join mini giveaway Eyda yang sedang berlangsung sekarang..

Meh klik Mini Giveaway by izzeyda jika ingin sertai..




10 comments:

  1. Wana pun minat dan suka pelihara arnab sebab comel.wana dulu penah bela arnab nama Bob..wana selalu bawa cakap dan biar dia bebas..paling best dia paham apa yg wana cakap tapi kuat merajuk kalo wana marah.. Tp, dia dah mati sebab tua..sedey..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anak Eyda si Kimie nih selalu bahasa diri dia dengan panggilan abang.. Macam2 nama dia letak kat arnab nih.. Ya kekadang dia paham bila kita marah kat dia..

      Delete
  2. Seronoknya Kimie. Arnab tu pun mcm pasrah je kena gomol dek Kimie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang dia suka sangat gomol semua arnab2 dia.. bila cakap nak jual,dia tak bagi..

      Delete
  3. Ramainya...
    Ehh..banyak nya arnab.
    Leh sedekah sni 2 ekor:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Shikin berani ke dengan arnab? bukan tak minat binatang berbulu.. hehehe..

      Delete
    2. Hehe..akak ingat ea?
      Aah..geliii...
      Anak2 suka rasenye.

      Delete
  4. kat rumah, apa haiwan pun tak bela..
    anak-anak takut

    ReplyDelete
  5. uikss... banyaknye sampai 10 hekor.....

    ReplyDelete
  6. Amboi kimi sampai baring pn dgn arnab. Hehe. Tak main dengan abang ke

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...