KaTaLoG 25 - SoPHie PaRiS

1/14/2015 05:23:00 PM


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Katalog terbaru dari Sophie Paris kembali lagi.. Ada sesiapa yang ingin meninjau apa barangan yang ditawarkan oleh Sophie Paris, meh jengah katalog kat bawah nih sambil menjamu mata..

Ianya boleh merambangkan mata korang.. Barangan Sophie Paris nih tidak hanya kepada wanita sahaja, ada juga untuk lelaki, kanak-kanak, bayi dan barangan rumah..

Eyda sekali tengok katalog Sophie nih memang rambang mata laa.. Apa salahnya Eyda share dengan korang, manalah tau ada yang membuatkan korang berkenan dengan barangan nih..

Apapun barangan Sophie Paris nih memang cantik dan berkualiti dengan harga yang mampu milik.. Barangannya pun cepat abis terutamanya baju dan kasut..






















































































































Jika korang berminat nak mendapatkan salah satu barang di atas atau ada sebarang pertanyaan, korang boleh SMS / WHATSAPP ke 0174597615.. Semua barangan nih akan diposkan sehingga ke pintu rumah atau pejabat kengkawan.. Mudah kan..

Okey laa promote skit.. Esok in shaa Allah Eyda akan anjurkan mini giveaway.. Harap korang sudi-sudikanlah join GA Eyda yang tak seberapa tu..







You Might Also Like

10 comments

  1. Cantik-cantiknya handbeg dia. Tergoda iiii..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.. meh laa cuba satu.. ok handbagnya.. Eyda pun dah guna 1..

      Delete
  2. Tgk katalog ni memang tak jadi kerjalah ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.. bukan selalu nak tengok katalog, skali skala jer..

      Delete
  3. Ni e-katalog ke kak? Hehe. Banyak nye barang :)
    Kalo time sale best ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. copy dari e-katalog ni budak.. memang banyak barangnya.. rambang mata melihatnya.. kalau ada promo apa2 nanti akak update..

      Delete
    2. Aah lah..banyak betul barang.
      Akak ni mmg die hard fan SP ni kan?

      Delete
    3. akak salah seorang ahli Sophie Paris ni Shikin, dulu tak pernah kisah pun produk Sophie PAris sebab tak pernah ambik tau.. tapi sekarang, apa lagi bila dapat katalog ja sibuk nak beli apa yang berkenan di mata.. dah 2 helai baju akak rembat.. nih nak beli lagi.. hehehe..

      Delete
    4. Baju ada jugak ke, kak?
      Tadi kat ats tu bukan beg je ke yang banyak2 tu?
      Buka kat hp ni..

      Delete
    5. baju ada, kasut ada, jam ada, kosmetik ada.. household pun ada.. memang rambang mata klu ushar satu2.. baju dan kasut cepat sold out..

      Delete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Blog yang Diikuti