December 1, 2014

RaJiN MeNGoMeN BuLaN NoVeMBeR


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Sekejap jer masa berlalu kan? Budak sekolah pun dah seminggu bercuti..

Ini merupakan bulan terakhir dalam tahun 2014.. Lagi sebulan lagi, anak-anak akan kembali ke sekolah.. Memang masa terlalu pantas meninggalkan kita..

Okeylah, sebagai menghargai rakan-rakan blogger yang rajin singgah dan meninggalkan sebarang kata-kata dalam entry di dalam blog Eyda nih..

Meh Eyda paparkan senarai blogger yang rajin menyinggah dan meninggalkan sedikit kata-kata membina dan bertukar pendapat di sini..




Sebagai menghargai semua blogger nih, blog mereka akan Eyda masukkan ke dalam Bloglist Disember.. Nanti korang boleh laa berkenalan dengan blogger yang awesome nih.. Tak rugi tau berkenalan dengan diaorang..



9 comments:

  1. huhu
    syukur termasuk dlm list :) no 7 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah.. nanti Eyda letak dalam bloglist bulan ni tau.. tak sempat nak buat lagi..

      Delete
  2. salam singgah dan perkenalan 1 disember.

    ReplyDelete
  3. On top..hehe.
    Semoga persahabatan kita kekal selamanya.

    ReplyDelete
  4. woo..hebat...eda blogger baru jugak..tpi boleh melonjak nom 4 yer..

    ReplyDelete
  5. Tahniah pada mereka semua. Shikin ratu takhta :)

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...