November 2, 2014

PiLiH-PiLiH Nak YanG MaNa?


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Rindunya nak menulis di sini, tapi kekangan masa amat mencemburui..

Memandangkan ada sedikit masa, jadi Eyda nak kongsi something.. Kongsi hasil kerja Kimie petang ari Jumaat lepas..

Abis bersepah rumah dibuatnya.. Cari bendera yang dia buat tak jumpa plak.. Siap tiru dari kamus benda negeri yang mudah..





Jual-jual pedang ada, pisau ada.. Pilih laa yang mana berkenan.. Hehehe ada-ada saja kan Kimie tuh.. Suka mereka cipta macam-macam.. Esok-esok, apa laa yang nak direka plak.. Tunggu..



12 comments:

  1. Alololo...
    Kreatifnye lahai kimie ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah, macam2 dia suka buat.. bendera dari kertas yang dia buat jer tak jumpa.. siap lekat kat lidi buat tempat pegang..

      Delete
  2. Memang kreatif sangat...pandai Kimie buat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mardiah, dia buat sendiri tau.. bukan ada sesapa tolong pun..

      Delete
  3. Patutlah saya tengok macam bengkang-bengkok.
    Haha..
    Rupanya kimie nyer hasil tangan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jadilah hasil kerja budak 7 tahun.. dia lekat tu yang buat jadi bengkang bengkok tu..

      Delete
  4. hehehe
    kreatifnya kimie
    elok juga dia buat aktiviti gini
    mengasah dia punya imaginasi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia memang kreatif mama.. bila dia ada idea, macam2 dia nak buat.. yang tak tahan tu bab semak laa.. jenuh kemas balik..

      Delete
  5. bagus untuk kembangkan kekreatifan anak-anak.. pandai dia buat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia memang pakar semakkan umah dengan macam-macam hasil kerja.. tapi apa yang dia buat atas idea dan usaha sendiri tanpa diajar oleh sesiapa..

      Delete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...