November 6, 2014

HaDiaH TuLiSaN TeRCaNTiK


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Mencelah untuk update sebelum ke tapak jualan di USM plak..

Tadi ambik anak-anak balik dari sekolah.. Kimie tunjukkan hadiah yang dia dapat.. Uishhh hadiah apa plak kan..

Tak pernah dengar pasal masuk pertandingan apa bagai.. Tetiba jer dapat hadiah kan.. Selalunya diaorang suka citer perihal aktiviti di sekolah.. Ini tak pun..

Rupanya semalam ada diadakan Sambutan Bulan Bahasa Kebangsaan di sekolah mereka.. Kimie masuk pertandingan Tulisan Tercantik bagi pelajar darjah satu..

Meh tengok hadiah yang diterima..


Hadiah yang  Kimie terima


Tengok tu JOHAN.. 


Tengok tu JOHAN tuh.. Terkejut Eyda, kerapnya tulis tak cantik.. Mungkin sebab pertandingan agaknya, tuh yang dia tulis cantik-cantik..

Habis kalah pelajar perempuan tahun satu.. Hehehe.. Jarang dengar dan tengok tulisan lelaki cantik kan.. Kat opis ada jugak member lelaki yang tulisan dia cantik yang pernah Eyda tengok laa..

Okey laa letih dah laa, nanti kita sambung story mory lagi ya..







15 comments:

  1. Sllu lelaki yg tuliasan cantekk tu kreatif kak... tahniah dpt johan lak tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya ka ayu.. patut laa dia suka buat mereka cipta macam-macam.. hehehe..

      Delete
    2. Aikkk tny kite lak... tah sllu pasan cmtu la.. jrang laki tulisan cantek2 and kemas tauu..

      Delete
    3. Itu yang akak tanya betul ke diaorang tu kreatif.. tapi akak memang prasan yang dia kreatif juga orangnya..

      Delete
    4. Jangan marah ya ayu.. hehehe.. lama ayu tak update blog ngan BW.. mesti bz dengan baby kan..

      Delete
  2. Sbb dpt hadiah kut, trus tulis cantik..hehe
    Motivasi kn..

    Belog Miss Balqis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin juga Balqis..tapi memang tak sangkasampai dapat Johan.

      Delete
  3. Hi dear, pls visit our website www.padieka.com (Malaysia Online Boutique)

    ReplyDelete
  4. wow tahniah kimie.
    kalau da tulisan cantik, tak kira lelaki or pompuan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks aida..itulah kan klu dah nama tulisan cantik dah tak kira jantinanya..

      Delete
  5. Baguslah anak akak.
    Semoga terus cemerlang dunia & akhirat.

    ReplyDelete
  6. Tahniah, maknanya dia berusaha untuk jadi juara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks mama.. dia memang nak menang bila masuk pertandingan apa pun.. jadi dia berusaha untuk menang..

      Delete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...