November 23, 2014

GiGi Ohh GiGi


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Kejap jer dah petang, esok keja ye.. Huhuhu.. Anak-anak hari nih lepak je kat umah..

Semalam sempat pergi ke majlis perkahwinan adik member.. Jadinya tak dak aktiviti yang menarik ujung minggu nih..

Hari nih nak story perihal budak berdua tuh.. Anak-anak dah bagi tau yang gigi diaorang dah bergoyang.. Eyda baru plan nak bawak ke klinik gigi esok, lastly dah selamat tercabut tadi..

Tadi anak-anak tunjuk gigi yang dah selamat dicabut.. Senang laa plak, macam Kimie ok nak pi klinik gigi, Izzat tu penakut skit.. Hehehe..






Lihat laa gigi yang dah selamat dicabut sendiri.. Macam mana laa boleh cabut hari yang sama gigi tuh.. Izzat ni pun dah gigi ke 5 rasanya.. Kimie pun lebih kurang tu laa..

Apapun tengok susunan gigi Izzat elok lagi daripada Kimie.. Kimie gigi kekal dah tumbuh, yang Izzat belum lagi..


9 comments:

  1. senangnya gigi tertanggal.
    nanti dah tumbuh gigi, bertambah hensem la

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gigi susu senang laa.. hehehe yang abang dia susunan gigi elok.. yang adik jadi tak cantik..huhuhu..

      Delete
  2. hehe. awal gigi kekal kimie tumbuh.
    macam pakat je nak cabut sama2 hari. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah dah banyak kali gigi dia goyang, ada gigi kekal dah menanti.. itulah, yang Kimie banyak kali bising pasal gigi dia.. Izzat kurang skit, tetiba berani plak Izzat cabut gigi sendiri..kalau tidak nak sentuh gigi dia pun tak bagi..

      Delete
  3. Cantik lagi giginya.
    Gigi anak-anak saya memang lebih teruk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gigi susu tak pe teruk pun.. asalkan gigi kekal cantik.. gigi Izzat dulu pun truk jugak kat bahagian depan tuh..

      Delete
  4. Heheheh rindur zaman budak2 mase gigi goyang.. mak suh cabut tp xmo.. suke dok maen gigi smpai gigi baru tumbuh... dah kebelakang dah gigi nie..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul, gigi akak dulu pun banyak yang cabut sendiri.. ingat lagi masa mula2 cabut gigi kat klinik, siap demand nak aiskrim connetto lagi.. hehehe..

      Delete
  5. anak2 dara aida berdua tu semua cabut sendiri bila da goyang.
    lom pernah lagi bw diorang cabut gigi kat dentist.

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...