LuKiSaN KeLuaRGa oLeH KiMie

10/12/2014 08:02:00 PM


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Dah abis citer pasal hadiah GA yang diterima.. Tunggu keputusan GA yang lain plak, itupun kalau ada rezeki.. Huhuhu..

Okeylah, berbalik kepada tajuk entry.. Dah 2 hari Kimie letak gambar nih kat pintu peti ais.. Baru hari nih tengok dan sempat snap untuk tatapan blogger lain..


Cantik tak lukisan Kimie?


Menarik kan imaginasi budak berumur 7 tahun.. Tanya juga Kimie, kenapa gambar ibu tak dak kaki.. Jawapannya kain labuh, kaki dok kat dalam kain..

Okey laa tuh.. Kenapa laa lukis rambut ibu macam tu, kalau lukis pakai tudung kan lebih sopan.. Huhuhu tak pelah Kimie, next time lukis ibu pakai tudung tau..





You Might Also Like

14 comments

  1. heheheh...
    dulu mase kecik2 pon suke lukis2 cmni
    minat sgt
    terigt plak lukisan zaman kecik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohh ya ka hidayu.. berkongsi minat dengan anak akak laa klu macam ni.. hehehe..

      Delete
  2. Replies
    1. Cantik ke kak watie.. hehehe ibu free hair..

      Delete
  3. Hoho , ada bakat ada bakat xD
    Nampak cun pulak gmbar akak :p hehe .

    ReplyDelete
  4. Hannah pernah lukis gak... tapi mama dia pakai dress paras lutut sleeveless tak pakai tudung huhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya ke kak eynda.. mesti cute jer lukisan Hannah mama dia pakai dress tu.. hehehe..

      Delete
  5. Cantik untuk umur besar kimie ni kira pandai dah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok laa kira sesuai dengan umur dia kan shikin? hehehe..

      Delete
  6. Ada bakat ni. Masing-masing tangan tu buat apa ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ntahlah mama, kena tanya tuan empunya lukisan nih.. hehehe..

      Delete
  7. pandai kimie jawab soalan. hehe. kain ibu labuh :)

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Blog yang Diikuti