October 7, 2014

GeLaGaT IzZaT DaN KiMie


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Nak citer perihal bebudak di hari raya pertama.. Di pagi raya tu, dia orang keluar beraya dengan kawan-kawan.. Tengahari baru balik umah tau.. Raya sakan bebudak berdua tuh..

Siap balik tunjuk duit raya yang dia orang kutip.. Keluar berpayung plak tu, sebab ujan hari tuh.. Seronok laa boleh beraya sakan..

Memandangkan kureng sihat, jadi tak rasa nak bergambar.. Jom layan gambar bebudak berdua tuh.. Gambar sebelum nak mandi dan bertukar baju..

Macam-macam mimik muka dan gelagat ada bebudak nih.. Sori laa ada gambar kureng memuaskan.. Jom layan skit..


Kimie tak mau senyum.. Izzat pandai bagi gaya yang bersahaja..


Kimie marah sebab suruh dia bergambar.. Izzat stay boleh senyum..

Ni dah ada gelak-gelak.. Hehehe..

Nak marah tak jadi Kimie tuh..

Aksi lembu kena sembelih.. Kimie berlakon jadi lembu..

Sekarang nih Izzat plak.. Hehehe..

Sayangnya abang kat adik.. Tengok Izzat boleh dukung Kimie..


Suka betul tengok gelagat bebudak nih.. Memula ingat nak letak yang elok jer gambar.. Lastly tengok macam best jer, tu yang letak semua.. Macam boleh buat cerita bergambar.. Hehehe..

Okeylah, tak de citer menarik nak selit kat sini.. Harap korang tak jemu menyinggah kat sini ye.. Akan dikorek, dicari al kisah untuk diselitkan kat sini..






1 comment:

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...