October 20, 2014

BaRanGaN SoPHie PaRiS


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Masih ingat ke korang yang saya pernah menang GA jadi ahli Sophie Paris?

Kalau korang tak ingat, meh tengok entry nih.. Hadiah GA Daripada Aenoyou.. Dapat starter kit Sophie Paris tuh..

Okey memandangkan dah jadi ahli, bulan nih dah menshoppingkan diri.. Ada barangan yang berkenan, tapi stok plak dah abis..

Tak sangka plak barangannya memang elok.. Ni pun ada belikan untuk member.. Beli spec kat en.abang pun dia suka.. Alhamdulillah, harga dia pun tak laa mahal.. Okey-okey jer..


Beg comel untuk owner comel.. Hehehe.. Perasan kan..

Semua barangan yang diborong.. Sila abaikan beg
dalam plastik tuh, sebab orang punya.. 

Sesaja laa beli untuk en.abang spec tuh.. Mandian tuh pun untuk en.abang jugak.. Perfume tuh Kimie nak, tapi en.abang dah rasmi.. Hehehe..



15 comments:

  1. beg comel untuk owner comel.. i like that word.. hehe :D
    Tahniah kak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe tetiba jer ayat tuh muncul time taip entry.. thanks shad..

      Delete
  2. Tudiaa , banyaknya borong . Tak sabar nak besar . Boleh borong mcm sis jugakk xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila dah keja, sesekali nak juga beli untuk diri sendiri.. AE klu ada duit, boleh ja beli barang area rm50.. satu2 barang akak ni pun harga tak sampai rm50..

      Delete
  3. Lelaki minat spec, kan?
    Sama en. asben saya:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah, punya suka dia.. ntah berapa banyak spec yang dia dah beli pun tak tau shikin.. ada yang rosak, hilang, macam2 laa.. yang beli tuh pun, dia yang pilih sendiri..

      Delete
  4. Bila dpt shopping terasa nikmatnye, brng2sophie paris ni mmg best...;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah, bila dapat shopping baru rasa kepuasan bekerja nih.. ada jugak reward untuk diri.. tengok katalig baru pun dah rambang mata nih cik Na..

      Delete
  5. Acik punya beg ni, satu je dari tahun 2011

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eyda selalu guna beg sampai rosak.. slalu memang ada handbag ngan sling bag.. itu jer koleksi yang ada.. brand Sophie Paris nih baru nak cuba guna.. harap berbaloi laa..

      Delete
  6. amboiii sakan plak yee...
    ayu tak pernah lagi brgn dr sophie..
    mbe ramai yg jadi dealer

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe.. handbag yang lagi dua member yang empunya.. sesaja nak bagi meriah.. nak tau ok ke tak, try laa bli satu..

      Delete
  7. Banyak diskaun banyak untung ma. Hehe. Seronok memborong kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu budak..sesekali memborong skit apa salahnya..hehehe..

      Delete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...