October 18, 2014

aKtiViTi KiMie


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Hari nih kejap panas, kejap redup.. Ermm hari nih nak story pasal si budak kecik Kimie tuh..

Okay pagi tadi kuar ke kedai, masa tengok majalah tetiba bebudak dua orang nih nampak buku aktiviti dan buku citer..

Masing-masing mintak untuk dibelikanlah.. Okay buku untuk belajar boleh laa.. Kejap tadi Kimie mintak tunjuk ajar jawab soalan kat buku aktiviti yang beli tadi..

Jom tengok apa yang dah dia tulis tadi.. Kekadang rajin kekadang malas juga tuh dengan buku.. Nak tengok abis ke tak dia buat nanti.. Hehehe..








 Okey laa kan dapat jugak memantapkan vowels diaorang.. Huhuhu ujan lebat kat sini, tak jadi nak keluar.. Baru plan nak keluar kejap..





8 comments:

  1. Replies
    1. Hehehe.. ada jawapan yang diberi.. ada yang dia jawab sendiri..

      Delete
  2. Replies
    1. Selalunya rajin time baru beli laa.. ari nih belum tulis lagi.. yang dia tak tau tanya juga shikin..

      Delete
    2. Sempat akak ajar anak dengan buku latihan ye?
      Saya slalu xde masa.

      Delete
    3. Malam2 atau hari cuti, sempat laa.. nih minggu depan diaorang exam.. belum sempat pun ajak diaorang study.. risau pun ada.. harap result kali nih ok laa..

      Delete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...