September 3, 2014

PoSKaD DaRi MoSCoW


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Balik dari kursus tadi, jengah peti pos kat rumah..  Barangan yang dinantikan dah tiba..

Masih ingat ke dengan GA Saya Nak Poskad Dari Moscow yang saya menang baru nih? Alhamdulillah poskad tersebut telah tiba dengan baik.. Jom tengok skit..


Wajah depan poskad tersebut

Kata2 yang ada..


Thanks Evariena Tushiera Leeonis dengan pemberian poskad nih.. Cantik sangat.. Akak suka..



11 comments:

  1. Wowwww.. syaz punya tak sampaii lagi.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti sampai la tu syaz.. sabar ye..

      Delete
  2. Acik punya confirm tak sampai sebab tak join.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe.. tak pe acik watie, mungkin nanti menang dalam segmen dan GA yang lain.. in shaa Allah, jangan berhenti join jer..

      Delete
  3. wah bestnya..Za takdak rezeki nk menang ritu.. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Join ari tuh pun tak terlalu berharap sangat nak menang sebabnya banyak persaingan.. in shaa Allah Za akan menang di dalam segmen dan GA yang lain, jangan berhenti join jer tau..

      Delete
  4. Blog anda di anugerahkan the versatile blogger award...

    http://kasihlestariabadi.blogspot.com/2014/09/the-versatile-blogger-award.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jenuh perah otak juga ya.. in shaa Allah klu idea mcurah2 boleh laa join.. apapun good luck ya kasih lestari..

      Delete
  5. Replies
    1. memang cantik macam dalam gambar tuh..

      Delete
  6. Cantik sangat.
    Kene simpan betul2 ni sebab susah nak dapat poskad dari jauh.

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...