PaTuT Ke TuKaR?

9/11/2014 03:40:00 PM


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Masih ingat lagi ke kes salah barang baru nih? Ni nak citer lanjutan dari masalah kesilapan beg yang diorder tempoh hari.. Bagi yang kurang perasan, boleh baca kat sini..

Tahukah korang, yang pihak diaorang hanya nak bayar rm6 sahaja untuk kos penghantaran semula kat diaorang, mengikut polisi syarikat.. Korang rasa patut ke kalau saya pos menggunakan sampul poslaju prabayar yang berharga rm9 dan saya hanya dibayar rm6 untuk itu..

Lagi pulak kos minyak keta macam mana plak? Dah la saya terpaksa bersusah payah membuang masa dan tenaga untuk urusan penukaran semula nih..

Saya rasa ini kali pertama dan terakhir saya berurusan dengan diaorang.. Dah lah yang salah pos barang diaorang.. Ni kos penghantaran semula hanya rm6? Huhuhu.. Rasa macam tak berbaloi plak nak tukar barang dan kita plak kena tanggung lebihan kos..


Sekarang nih lantak laa warna beg apapun.. Huhuhu ayat tak puas hati..

Sampai sekarang masih berasa tak puas hati lagi.. Geram yang amatnya.. Saya pun ada juga buat bisnes online kecil-kecilan tapi setakat sekarang belum ada kesilapan yang berlaku lagi..

Sepatutnya kita sebagai peniaga patut bertanggungjawab sepenuhnya diatas kesilapan yang dibuat oleh pihak kita sendiri.. Jangan sampai nak menyusahkan pelanggan.. Pelanggan beli melalui internet sebab diaorang nak mudah bukan nak menyusahkan macam nih.. Iya tak?


Maaf laa membebel di petang hari..Melepaskan pelbagai rasa yang ada dihati.. Huhuhu..





You Might Also Like

12 comments

  1. Salah diorg, nape diaorg taknk bertanggungjawab sepenuhnya...ini tidak adil !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah rasa terkilan sangat.. memang dah rasa tawar ati nak beli barang online buat masa sekarang..

      Delete
  2. Salam emi, Dhiya ada tag anda untuk jawab soalan2 dalam liebster award. Sudi sudilah jenguk blog dhiya ye.

    ReplyDelete
  3. bagitau ler online shop ape(hint2 sket ke...)... setidaknya saya tak terjebak untuk kena tipu dgn diorg nie. saya pun suka shopping online nie...

    ReplyDelete
  4. Salah diorang,patutnya diorang kena tanggung kos untuk pulangkan semula barang tu,sabar ea :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah. Patutnya macam tu, kan?
      Ada ke patut takmo bayar full..

      Delete
  5. hi.. anda dipilih untuk LIEBSTER AWARD :) BW my blog for detail

    ReplyDelete
  6. Dorang yang patut tanggung semua kos tu...

    ReplyDelete
  7. laaa kenapa dia org tak tanggung kos post sepenuhnya? kalau dia org yang salah pos barang, dia orang la yg tanggung... hish.. mcm2 la dia orang ni..

    ReplyDelete
  8. hmm...kenapa tak tanggung kos...ni semua kan salah dia..huhu

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Blog yang Diikuti