KReaTiViTi KiMie

9/13/2014 04:28:00 PM


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Maaflah blog nih tak update semalam.. Ada kejadian yang tidak diingini berlaku.. Maaf kejadian itu tidak dapat didedahkan, biarlah ia disimpan sendiri saja..

Okeylah straight kepada tajuk jelah senang.. Ada beberapa entry nak masuk mengadap lagi nih.. Jadinya tak nak lah mengarang panjang-panjang sangat..

Kang korang nyampah plak nak baca.. Hahaha ada ke? Kalau ada tak pe, boleh kongsi, untuk penambahbaikan dalam menulis.. Almaklum sajalah, saya budak baru belajar.. Uisshh budak lagi ke mak budak ada laa.. Hehehe..

Ni story ari khamis yang lepas, si Kimie cuti sebab ada peperiksaan UPSR kat sekolah.. Cuma Izzat jer yang sekolah hari tuh.. Balik umah buat jer apa yang patut untuk jamah tengahari tuh..

Banyak kali juga, dengar Kimie panggil abang dia untuk tengok gajah duduk.. Ingatkan ada citer ke dokumentari.. Rupa-rupanya..


Inilah gajah duduk tuh.. 

Kekadang agak terhibur dengan something imaginasi budak-budak kan.. Biar jelah, biar otaknya berkembang dengan cipta dan buat sesuatu yang dia minat..

Sekarang dia orang ada kat kampung.. Cuti sekolah la katakan.. Tetiba rindu plak bila tengok gambar nih.. Huhuhu..

Harapnya dengan beberapa entry yang bakal muncul, akan menaikkan kembali pageview.. Susut dalam 100 bila tak update.. Terkesan juga pageview bila tak update walau sehari.. Apapun terima kasih kepada yang sudi singgah walaupun tak berupdate..






You Might Also Like

13 comments

  1. gajah duduk, wah... jenama kain pelikat ye

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Mouse ke shikin.. mouse pun mouse laa..

      Delete
  3. hohoho... gajah duduk ya dik.. aduhai.. funny la dia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gajah baring laa KM.. hehehe imaginasi budak2..

      Delete
  4. xupdate shari mmg susut.. saya pun gitula selalu..
    salam kenal..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah kan.. salam kenal.. in shaa Allah, nanti saya kunjung balas ya..

      Delete
  5. hahaha.. mcm2.. tapi kan klu xbgtau tu gajah.. bercinta gak nk pk.. pandai dia buat xterfikir nk buat cmtu..

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Blog yang Diikuti