September 6, 2014

HaSiL KeRJa SeNi KiMie


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Huhuhu dah tak tau nak bebel apa kat sini, tapi hati meronta-ronta untuk update juga..

Hasilnya baru teringat hasil seni Kimie kat sekolah dan hasil lukisan dia malam semalam.. Walaupun ianya tak sehebat mana, tapi ianya salah satu cara untuk dia mengasah bakat yang ada..

Jom tengok dua hasil seni Kimie..


Hasil seni Kimie di sekolah


Ini plak dia lukis malam semalam.. Abaikanlah kata-kata yang ada.. 

Maaflah ada ejaan yang salah.. Dia lukis dan tulis sendiri tanpa bantuan orang lain.. Cara Kimie menunjukkan kasih sayangnya pada family..




12 comments:

  1. budak besar mana si kimie nih?huuhuuhuuhuu...kirim salam lah kat dia..

    P/S:first time here and bonus..klik nuffnang dia.meh klik my nuffnang .hehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Untuk pengetahuan aiman, kimie nih hanya berumur 7 tahun.. tapi suka melukis, mewarna dan buat macam2 guna kertas..

      Thanks sudi klik iklan nuffnang..

      Delete
  2. Replies
    1. Kreatif cara budak yang tengah membesar Zumal.. biarlah dia suka melukis, mewarna dan pelbagai hasil seni guna kertas..

      Delete
  3. comel je hasil kerja kimi

    Singgah blogwalking dari blog kak Mia :)

    Happy weekend!

    Jemput singgah
    http://www.azhafizah.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah minat dia.. layan jelah.. thanks sudi singgah sini.. nanti saya kunjung balas..

      Delete
  4. Hehe. Dah agak dah Kimie darjah 1 sebab lukisan tampal2 macam tu selalunya untuk djh 1. Pandai kimie..cikgu bagi A kan tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang kimie darjah 1, shikin.. Yup cikgu bg A, balik dari sekolah siap tunjuk.. kat umah pun klu ada kertas warna, kertas A4 abis dikerjakannya.. apa yg dia buat kat sekolah semua dia nak buat semula kt umah..

      Delete
  5. Replies
    1. Thanks kak eynda.. dah minat, biarlah..

      Delete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...