September 24, 2014

Giveaway Santai Bersama Azwar, Huda dan Mamaniza


Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua..


http://nurfarahudahud.blogspot.com/2014/09/giveaway-santai-bersama-azwar-huda-dan.html
KLIK BANNER UNTUK JOIN


1- Pada pendapat saya, blog Huda terlalu simple tapi menarik serta mudah berblogwalking.. Boleh menambah sedikit widget di dalam blog nih..
Blog Azwar pun sama ia simple dan menarik serta mudah untuk singgah blogwalking.. Pemilihan warna bagi kedua-dua blog ni lembut dan sedap mata memandang..

2- Faedah yang diperolehi dengan berblogging ialah saya dapat menambah kenalan dan juga dapat bertukar-tukar ilmu dan pendapat bersama blogger yang lain.. Saya suka sangat berblogging, bila berblogging barulah saya rasa hari saya sempurna..

Blog Mamaniza menjadi pilihan saya kerana banyak info yang berguna yang dikongsikan mama dapat dijadikan rujukan buat diri saya.. 


Tarikh Tutup : 30 September 2014 jam 8.00 malam





10 comments:

  1. gudluck sis! and tag awak juga. jom join ga ni plak.

    http://firzanahazhar1.blogspot.com/2014/09/first-giveaway-giveaway-contest.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Firzanah.. nanti akak terjah ya..

      Delete
  2. Selamat bersegmen dan gud luck. Singgah sini dari segmen yang sama. ^_^

    ReplyDelete
  3. Good luck! Awar datang blogwalking senarai peserta, terima kasih sudi join.. :)

    ReplyDelete
  4. Good luck! Awar datang blogwalking senarai peserta, terima kasih sudi join.. :)

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum. Terima Kasih sudi join giveaway kami. Huda singgah dan blog walking di sini =D
    http://nurfarahudahud.blogspot.com/2014/09/senarai-peserta-giveaway-santai-bersama.html

    ReplyDelete
  6. semoga berjaya .. mama datang blogwalking para peserta..

    ReplyDelete
  7. singgah dari segmen yang sama

    http://eurukaseven.blogspot.com/2014/09/giveaway-santai-bersama-azwar-huda-dan.html

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...