September 26, 2014

FiRe & ReSCue @ SuNSHiNe BeRTaM


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Nak story citer petang semalam skit.. Balik dari keja petang semalam, bawa anak-anak menonton wayang.. Filem pilihan ialah Fire & Rescue.. Last day showing.. Layan jelah, kehendak bebudak..

Hubby tak nak ikut sebab ada hal lain.. Okey hanya kami bertiga yang menonton wayang semalam.. Jadi bebudak jap tengok citer kartun..

Banyak juga filem yang menarik, tapi ntahlah dapat menonton ke tak.. Kekadang ada filem tu rasa tak sesuai untuk kanak-kanak.. Jadinya tak dapat laa nak bawa anak-anak menonton filem tu kan..

Jom tengok sebahagian gambar yang sempat snap malam semalam.. Jangan muntah plak tengok gambar yang ada.. Hehehe..

Nak naik benda alah nih la plak Kimie lepas tamat wayang..

Khusyuk tengok sedutan filem yang sedang ditayangkan sekarang..

Peace satu daripada Izzat

Hahaha suka buat muka macam-macam Kimie nih..

Layan jelah aksi dari bebudak tuh..

Donut dari House of Mini..

Itulah tempatnya kitaorang beli..

Seperti biasa tiket wayang kami..


Penat betul tunggu en. abang sampai.. Memang hujan lebat sama time tuh.. Itu yang bershopping sini sana, posing sini sana.. Abis dah tak tau nak buat apa la tuh.. Hehehe..



4 comments:

  1. uhh lamenye tak pergi tgk wayang... dulu leh dikatekan sebulan tu 2 3 kali jugak pergi.. sejak2 prgnnt ni tak ase nak tgk pulak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepas nih maunya anak dah besar nak pegi tengok wayang plak.. ni pun baru setahun dua terjah wayang dengan anak2..

      Delete
  2. Last tgk wayang bulan 5 tahun 2013. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lamanya.. sama laa sejak kawin mau 5-7 tahun juga tak terjah wayang..

      Delete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...