August 4, 2014

OST RiNDu aWaK 200%

Assalamualaikum semua.. Kat sini ada tak peminat drama Rindu Awak 200%? Haa mesti ada kan.. Mau addict dan tak sabar nak menonton drama nih setiap hari Isnin-Khamis jam 7 malam setiap minggu.. Saya pun dah tergolong addict jugak, tapi belum tahap kritikal lagi laa.. Hehehe.. 



Jom layan OST drama nih sebelum nak layan sambungan drama Rindu Awak 200% 7 malam nih..








Suka layan lagu ni.. Sedap jer.. Hehehe..




Sumber dari youtube



4 comments:

  1. suka lagu ni..kadang2 belum start cerita dah nyanyi siap2...hehehehe...

    tq datang pesta kata :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betoi2 kena plak bukak radio ada lagu ni, mau lagi laa nyanyi2 lagu ni.. hehehe..

      U r welcome.. singgah menyinggah..

      Delete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...