August 15, 2014

Nuffnang CPUV : iH Media Liese dan IKEA - SISAN


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Tadi ada laa check CPUV Nuffnang.. Syukur alhamdulillah kali nih dapat dua iklan yang tengah 'On Going'..

Ini kali pertama CPUV jalan dua iklan serentak.. Sebelum nih, just satu jer Air Asia Go - Korea Sale.. Rasa macam nak melompat seronok pun ada.. Hehehe.. Tak pernah dapat lagi macam ni la katakan..




Nanti kalau masa blogwalking kat blog nih, ada iklan nih menari-nari tuh, jangan lupa menabung ya.. Kalau ada iklan lain pun klik juga ya.. Budi baik korang akan ku kenang jua..




12 comments:

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...