August 18, 2014

KiMie DaN KuCiNG


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Petang nih nak story perihal si budak kecik, sapa lagi kalau bukan Kimie..

Ada sesiapa kat sini sukakan kucing? Kalau tanya saya, memang kureng laa.. Memang tak gemar time dia gesel kat kaki.. Awww boleh melompat, tak pun secara spontan kaki tertendang kucing tuh..

Itu yang memang tak membela, lagi satu tak sanggup nak cuci najis dan muntah kucing.. Nanti dengan tuannya boleh muntah sama.. Huhuhu..

Tapi berlainan pulak dengan Kimie memang pantang jumpa kucing, suka betul peluk kucing tuh tak kira jumpa kat mana pun..

Meh la layan gambar Kimie dengan kucing masa raya yang lepas..






Tengoklah tuh, punya sayang betoi kat kucing tuh.. Macam tu lah dia kalau jumpa kucing.. Hehehe.. Kimie oh Kimie..





10 comments:

  1. Alala suka nya dia dekat kucing^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang suka sesangat.. kat kedai makan pun boleh layan kucing..

      Delete
  2. hehehe.. lebih kurang la kiter sis... suka main2 gitu jer... nak bela.. oh no no... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan acik idah, pegang gitu boleh laa.. bab nak bela memang tak mimpi laa..

      Delete
  3. Amboi manjanya kucing dengan Kimie..
    Bagus kimie ni sayangkan binatang :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia semua nak bela MJ.. tapi bab nak bagi binatang makan, huhuhu ibu dia jugak yang kena tolong bagi..

      Delete
  4. Singgah dari segmen url blog kak mia.
    Jom singgah blog mommy Irra => irrayyan.com
    done follow sini :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks sudi singgah.. nanti saya singgah lagi ya..

      Delete
  5. Kat rumah Diana pun ada kucing..adik yg punya,adik Diana tu suka sangat dengan kucing..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah kalau dah minat kan Mardiah.. kalau dia pandai jaga ok, ini nanti ibu dia jugak nak kena buat semua.. huhuhu..

      Delete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...