July 9, 2014

Kreatifnya Kimie

Assalamualaikum semua.. Hari ni nak berkongsi hasil kerja seni dari Kimie.. Minat betul dia.. Banyak jugak hasil seni yang dia dah buat.. Hari ni just nak tunjuk hasil seni menggunakan clay..

Jom tengok hasil kekreatifan dia.. Macam-macam aihh nak buat.. Hehehe..


Kuih muih yang dihasilkan.. Ada ke nak tempah kuih raya? Hehehe..


Cuba teka apakah saya?

V


V


V


V


V


V

v


Jawapan yang diberikan Kimie ialah orang salji.. Okeylah itu imaginasi dia.. Tapi bila tengok macam mix macam-macam benda. Hehehe. Korang nampak macam apa ye?




2 comments:

  1. Hahahaha...auntie ingat sotong..hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah yg tangan dia mcm sotong, mulut dia mcm itik..bdn tu ja mm org salji..hahaha..

      Delete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...