July 24, 2014

Iklan Raya Aidilfitri 2014

Assalamualaikum semua.. Hari nih nak berkongsi iklan raya yang paling menarik untuk tahun nih.. Saya suka lah tengok iklan raya dari TM nih.. Cute jer budak nih.. Memang nakal sungguh.. Hehehe..

Tetiba rasa macam ada kenakalan jugak time budak-budak dulu.. Macam-macam main ngan buat kan.. Korang dulu kecik-kecik ada tak buat something yang nakal?



 Ini iklan yang saya suka laa.. Korang plak suka iklan raya mana pada tahun nih?




Sumber video kredit dari youtube TM

No comments:

Post a Comment

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...