May 15, 2014

MaNDi MaNDa Di SeRi PeRiGi


Assalamualaikum semua.. Ok lah nak citer lanjutan dari birthday Izzat kat kampung.. Esoknya bebudak ajak gi mandi air terjun dekat jer ngan umah mertua.. Jom layan je diorang nih..

Meh tengok aksi bebudak tuh ngan sepupu diaorang dan juga abah diaorang..


Tengok laa bebudak tuh.. Ntah apa laa yang disembangkan tuh..


 
Kimie dengan telatahnya..


Macam2 aksi ada.. Hehehe..


Lagi apa yang diceritakan mereka bertiga pun tak tau..


Sori gambar agak blurr..


Jalan dalam air sambil pegang tangan..


Kimie buat2 takut la plak..Hehehe..



 
 Tengoklah ada ikan kat sini..


Naik motor kata Kimie.. Amboii aihh jadi mat rempit plak kat sini.. Hahaha..



Kimie konon nak buat jugak kolam kat dia.. Gigih betoi susun batu2 tuh..



Izzat nak bermanja dengan abah dia.. Hehehe..



Sekian saja, entry berhujung minggu di kampung.. Hehehe.. Ok ada entry pasal makanan plak ye.. Tunggu..





8 comments:

  1. beznye...mandi manda kat sungai
    lama dah x berpiknik mcm ni
    dulu sekolah menengah selalu adventure dgn kengkwn

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..sesekali mandi kat sungai bez kan Yumida.. alaa sungai nih ujung kampung mertua.. saja laa layankan saja bebudak tuh..

      Delete
  2. Replies
    1. best siap bwk nasi lemak lagi makan kt sana..skali skala lepak kat situ..klu musim ujan, mmg xbrani nak ke sana..

      Delete
  3. Seronoknya berendam...
    Sejuk je nengok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha..mmg pun, redup ja dok kt sini, pokok byk..air nih dari gunung jerai..

      Delete
  4. waaa... bestnya. N dah lama tak mandi sungai menikmati kesejukan.. elok kalau pergi masa sekarang sebab keadaan yang sangat panas.. :D

    salam singgah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bestkan N? itulah lama diaorg tak mandi sungai..layan jelah, lgpn dkt jer, ujung kg mertua je..

      Delete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...