April 22, 2014

RiO 2 @ SuNShiNe BeRTaM

Assalamualaikum semua.. Korang dah tengok filem Rio 2??? Kami dah, jadinya ari nih nak citer pasal kami terjah filem Rio 2.. Dah janji nak bawak anak2 tengok citer Rio 2 kan.. Makanya ari Sabtu lepas, dah tunaikan hasrat diaorang nak tengok filem Rio 2..



 Gambar dari Mr. Google


  Gambar dari Mr. Google
  

Menarik jugak citer nih.. Apapun meh layan kerenah bebudak nih sebelum terjah panggung wayang.. Macam2 hal ada..



Muka suka.. Yang sebelah tuh budak merajuk.. Marah2 snap gambar.. Hehehe..


 
 
   Inilah hasil pujukan.. Posing sakan.. Macam2 gaya ada..
 

Akhirnya dapat jugak snap gambar berdua.. Ni pun sebelum nak masuk panggung wayang kat sebelah tuh..
 


Sinopsis citer Rio 2..
 
Rio 2

Blu, Jewel dan tiga orang anaknya tinggal di sebuah kilang ternakan di ladang ajaib. Sewaktu Jewel membuat kepututsan untuk mengajar mereka tentang erti kehidupan sebenar seekor burung, dia telah membawa keluarganya ke Amazon. Blu cuba menyesuaikan diri dengan jiran barunya, dia risau akan kehilangan Jewel dan juga anaknya.

Klasifikasi: U
Genre: Pengembaraan / Komedi / Animasi
Tarikh Tayangan: 10 April 2014
Bahasa: English
Pengedar: 20TH CENTURY FOX
Pengarah: Carlos Saldanha
Pelakon: Jesse Eisenberg, Anne Hathaway, Leslie Mann, Jemaine Clement, George Lopez, Jamie Foxx, will.i.am


 
Sumber dari YouTube..


Sekian saja kisah hujung minggu kami.. Ada lagi agenda yang disusun untuk minggu2 akan datang.. Harapnya segala perancangan yang diatur menjadi kenyataan..

Apakah perancangannya??? Tunggu..




4 comments:

  1. Best bawak budak2 layan movie kan.. Especially cite peberet plak ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tuh MJ..nanti2 jom laa kita layan movie..

      Delete
  2. comel giler muka budak suka merajuk tu. pipi dia cute. ooo citer ni, kengkdg ada main kat hbo. yg part 2 belum lg kot.

    ReplyDelete
  3. Hahaha comeikan budk merajuk tuh.. skali buat perangai jenuh nak pujuk.. ermm part 2 kan baru ja masuk panggung..nanti2 ada la tuh kat hbo..tunggu..

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...