April 16, 2014

BauCar KFCH SdN. BhD.

Assalamualaikum semua.. Hujung bulan lepas opis kita orang ada anjurkan Mesyuarat Kelab Sukan dan Kebajikan.. Sekalilah bagi adiah untuk acara sukan baru nih.. Hadiah besa ja kali nih.. Dapat hamper jer..  Huhuhu..

Macam dulu2 ada jugak dapat tuala siap ada jahit lagi sukan apa bagi.. Apapun opis kami merangkul adiah yang paling banyak.. Minggu selepasnya kami buat kenduri hamper yang dapat sekali buat jamuan makan tengahari.. 

Jadilah kan, dari tak dak apa2.. Ermm bagi sesiapa yang hadir ke mesyuarat tersebuat akan dapat satu baucer dari kumpulan KFCH berharga rm10.. Ok lah tuh, apapun klu nak makan mau tambah lagi kewangan kan.. Kalau nak makan sorang cukup laa.. Ni sekali ngan kaum kerabat dua beradik tuh, mau bertambah nilainya.. Hehehe..



Baucar KFCH.. Masih di dalam simpanan.. Valid sehingga Mac tahun depan..


Rasanya nak bawak anak2 ke Rasamas plak kot.. Lama tak terjah Rasamas.. Yang lain baru ja terjah.. Apapun jadilah kan dari tak dapat apa langsung.. Tahun lepas dapat beg boleh boh alat solek apa tuh.. Menarik jugak.. 

Kali nih baucar ja.. Baucar pun baucar lah.. Asalkan rezeki kan.. Jangan banyak merungut.. Betul tak???



No comments:

Post a Comment

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...