January 10, 2014

PaNTai MeRDeKa LaGi

Assalamualaikum semua.. Nih al-kisah 30 Disember 2013 yang lepas.. Kiranya entry terakhir yang terhutang ye.. 

Lepas nih kalau menjadi kerajinan nak letak rangkuman aktiviti Kimie masa dia kat Prasekolah dulu.. Yelah, banyak gambar yang pembantu cikgu Prasekolah dulu snap dan boh dalam CD.. Tak sempat nak tengok lagi semua gambar2 tuh..

Ok lah dah mula melalut nih.. Meh kita layan melayan gambar2 bebudak nih nak mandi sesangat kat Pantai Merdeka..





Aktiviti bermain pasir ye..






Family nih banyak kutip siput apa ntah kat dalam laut.. banyak jugak tengok diaorang..



Kengkonon nya pandai berenang la nih dua2 bradik..







Okey baju dah bukak.. Siap buat main la plak baju tuh..



Ada kayak jugak kat sini..


Nasib awai jugak anak2 ajak balik.. Kimie siap cakap tak mau dah mandi laut nih.. Hahaha.. Lega mendengarnya.. 

Balik dari sini bergegas pergi ambik cop nama bebudak dua orang nih.. Memang kerja senang laa tahun nih dengan cop nama laa stiker nama laa.. Semua boleh mengurangkan senaman tangan dalam menulis nama bebudak nih.. Dasar pemalas kan.. Hehehe..

Lepas tuh apa lagi, potong rambut laa.. Rambut dah panjang sesangat.. Memandangkan keesokannya Kimie ada Orientasi dan Izzat pun dah nak masuk sekolah, apa lagi korbankan laa rambut yang dah panjang tuh..




Acara memotong rambut yang panjang.. Hahaha.. Sesaja ja buat aksi macam nih..



Balik dari potong rambut, balik makan ngan mandi.. Lepas tuh beli dompet kat budak tecik si Kimie.. Bising sangat suruh beli dompet.. Dah berakhir program percutian kami..





No comments:

Post a Comment

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...