January 9, 2014

MaJLiS PeRKaHWiNaN FiRDauS & SyeDa

Assalamualaikum semua.. Hari nih nak sambung balik citer yang tersangkut hampir 2 minggu.. Hahaha tak abis2 citer pasal tahun lepas kan.. Ermm 29 Disember 2013 yang lepas, kami mendapat jemputan dari tok angkat bebudak dua orang tuh.. Banyak sungguh aihh tok angkat la apa.. 

Majlis perkahwinan nih dibuat di Dewan SK Pokok Sena.. Kami pergilah 3 beranak.. Yelah, dah en.abang tak de yerr.. 

Kami sampai time pengantin tengah makan.. Memang tempat duduk full okey.. Jenuh la mencari jugak tempat makan, al maklum sajalah dah time makan tengahari..

Masa tengah makan, DJ majlis cakap ada persembahan ular jam 2.30 petang..Tapi sebelum tuh ada la nasyid apa skit..

Meh layan gambar ciput sekitar majlis tersebut..



Ni kat penjuru depan.. Sudut nih ada gambar pengantin ngan hadiah yang dapat..



Di sebelah kiri dekorasi tadi..



Ni plak sebelah kanan..



Anak snap gambar ular nih..



Persembahan ular.. Cium ular ye..



Lagi..
 


Dan lagi..



Kat pintu masuk ada benda nih.. Menarik jer tengok.. Simple je kan..



Baliknya, merayap kejap baru balik ke rumah.. Dah tinggal dengan anak2 ada2 saja nak atur program..





No comments:

Post a Comment

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...