January 16, 2014

DeMuK KeNaPa Kau GeMuK????

Assalamualaikum semua.. Nak citer pasal arnab sekor nih.. Sepertimana yang korang tau, aku ada bela arnab gara2 si kecik tuh la yang beria2 nak sangat kan..

Ari nih nak kongsi arnab yang paling besar yang ada dalam belaan kami.. Aku suka panggil dia Demuk, sebab dia gemuk sangat aku tengok.. 

Demuk nih lagi gemuk dari Chipie yang dah mati.. Yakni, bapak Demuk laa.. Sebelum nih dia pernah tercabut abis bulu sebab bergaduh ngan arnab lain.. 

Kali nih dah dok sekor dia jer dalam sangkar, makin membela badan dia.. Berat dia pun ntah berapa kilo pun tak tau.. Bulu punya panjang sampai tak nampak mata..

Meh tengok gambar Demuk yang ada..



Memperkenalkan Demuk..






Tengoklah saiz badan dia ngan box nih.. Memang gemuk la Demuk nih..



Okeylah, entry yang ntah apa2 nih.. Merapu2 je kan.. Hahaha..




4 comments:

  1. semangat nyer bdn anak sulung ko su..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau xpa kak sal, baju pun dah saiz org besar tuh..hrp2 nanti bila bsr skit, dpt la menguruskan bdn dia..hehehe..

      Delete
  2. Amboi geramnya tengok... gebu gebas :)
    Bulu pun cantik :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Geram ke MJ???kami pn mmg geram jgk ngan Demuk nih..baka bapak dia sama mcm nih..baka ibu arnab besa jer..

      Delete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...